Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 ABT] Prędkość, obroty, czas przyspieszania

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 12 sie 2017, 14:29

Kompresji nie sprawdzałem, filtr powietrza nowy, przepustnica wyczyszczona, podstawa monowtrysku nowa, uszczelki pod mikser i przepustnice docinałem z kręgielitu. Nie sprawdzałem uszczelek pod kolektorem s I w. Wydech środkowy i końcowy nowy, katalizator pusty widać spawy i na łączeniu z katem są przedmuchy, w dzień w który miałem jechać do tlumikarza wstawić strumiennice i uszczelnić całość, włamali mi się do auta i poranek spędziłem na komisariacie. Czuć na ręce uderzenia spalin, przytłumiony, na zimnym czasem czuć paliwo w kabinie ale raczej nie przepalone rzadko

[ Dodano: 2017-08-12, 14:29 ]
W poniedziałek sprawdzę kompresję z samej ciekawości i przedstawię sprawę tutaj

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 sie 2017, 09:58

NA pewno mixer blokuje przepływ powietrza wiec nie będzie tak samo jak silnik tylko na Pb. Ale po postach twoich widzę ze pisałeś ze osiągał 180 a teraz 150 wiec coś się stało jak kompresja nic nie wskaże to ciężko będzie dojść co się stało.

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 13 sie 2017, 10:16

Generalnie auto nie osiagąło 180km/h odkąd go kupiłem max na PB 160max, na LPG 150KM/H

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 sie 2017, 11:11

Brałem dane z posta "zalewa silnik" tam pisałeś że jeździłeś 180km/h , tak zapytam o dolot? bo pewnie nie masz kompletnego dolotu gazownik go zdemontował by nie było problemów na LPG. Prawie wszystkie auta koło prawej lampy mają łapacza powietrza wymusza ciśnienie w kolektorze dolotowym zależne od prędkości ale główną jego zaletą jest że w dolot idzie zimnie świeże powietrze a w dolocie zimne powietrze jest wskazane.

Zmierz kompresje i sprawdź jeszcze czujnik G42 (IAT)

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 15 sie 2017, 12:59

Łapacz powietrza jest, lecz nie podłączony jednego przewodu nie było, a drugi zniszczyłem przypadkowo ja, chciałem jechać do Castoramy, ale jakoś mi nie podrodze było.
Czujnik G42 to jest czujnik temp. zasysanego powietrza? Jeśli tak to sprawdzałem komp. temperatura zasysanego 28*C, a termometr skierowany na wlot powietrza wskazał 27*C
P. S.
Jeśli chodzi o post dotyczący przekaźnika z 30 czerwca w dziale zalewa silnik to miałem na myśli przejechane kilometry na PB, a nie prędkość jaką osiągnął samochód ;)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 sie 2017, 19:32

To masz nowszy system nastawnik 6pin?

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 15 sie 2017, 21:39

Silniczek krokowy 4piny potencjometr przepustnicy 5pinow.
Sprawdziłem nalepke w bagażniku u skrzynia powinna być CCE

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 sie 2017, 21:45

hmm to jakim cudem sprawdzałeś g42 przez kompa skoro w starszym typie tylko grupa 000 dostępna.

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 16 sie 2017, 19:09

Bosch-owski KTS w wartościach rzeczywistych miał 3 opcje: temp. pracy silnika, temp. zasysanego powietrza i 3 to była prawdopodobnie wartości sondy

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 sie 2017, 19:56

No to dziwne że oryginalny interfejs audi/wv czyta mniej niż KTS. A w grupie 000 nie ma odczytu G42 jak i wartości sondy.

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 16 sie 2017, 21:02

Na to pytanie nie potrafię Tobie odpowiedzieć po prostu napisałem to co pokazywał KTS, no właśnie co do wartości sondy mogę się mylić, nie jestem do końca pewny.
Pytanie z innej beczki nie chce zakładać nowego tematu.
Dzisiaj wziąłem się za uszczelnienie wydechu i w między czasie zauważyłem luźne śruby przegubu wew. Wykrecilem śruby, wyczyściłem gwinty i złożyłem na klej, 3 miesiące temu było to samo z drugim przegubem i jest ok, lecz przeguby wewnętrzne mają duży luz, swobodnie ręką mogę nimi poruszać na wszystkie strony, podczas ruszania i samej jazdy nie wyczuwam żadnych drgań, co o tym myślicie? Dzięki z góry

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 sie 2017, 21:28

Technicznie nie może tak być, lada dzień albo już i tak zacznie lecieć olej ze skrzyni uszczelniaczami bo jest wyrobione. Praktycznie naprawa nie ma sensu musiał byś szukać dobrej używki sprawnej całej skrzyni a to loteria, bo nowe czesci i naprawa przekroczą wartość auta. A z takimi luzami można jeszcze sporo pojeździć pilnuj tylko wycieków i poziomu oleju.

Chasiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 31 maja 2017, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Chasiel » 02 wrz 2017, 23:24

Dzięki bardo za informację, olej w skrzyni sprawdzam dość często gdyż z wybieraka mam wycieki.

[ Dodano: 2017-09-02, 23:24 ]
Pozwolę sobie odświeżyć temat gdyż jest problem z moim ABT.
Podczas jazdy, gdy przyspieszam silnik na każdym biegu nie może wejść na wyższe obroty (powyżej 4k obr/min) na LPG I PB na biegu jałowym kręci się do czerwonego pola, moc jest, silnik chętnie przyspiesza ale tylko do 4k obr i koniec. W czym może tkwić problem?

Audipod
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 30 paź 2017, 17:54
Lokalizacja: Podkarp.

Post autor: Audipod » 31 paź 2017, 19:43

Witam, naprawiłeś już swój problem? Mam to samo w swoim ABK.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 lis 2017, 08:08

Audipod, abt to nie abk więc tu problemem może być zupełnie co innego, a Ty swój temat i tak już masz więc nie dubluj postów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl