[80 b4 ABT] Prędkość, obroty, czas przyspieszania
Kompresji nie sprawdzałem, filtr powietrza nowy, przepustnica wyczyszczona, podstawa monowtrysku nowa, uszczelki pod mikser i przepustnice docinałem z kręgielitu. Nie sprawdzałem uszczelek pod kolektorem s I w. Wydech środkowy i końcowy nowy, katalizator pusty widać spawy i na łączeniu z katem są przedmuchy, w dzień w który miałem jechać do tlumikarza wstawić strumiennice i uszczelnić całość, włamali mi się do auta i poranek spędziłem na komisariacie. Czuć na ręce uderzenia spalin, przytłumiony, na zimnym czasem czuć paliwo w kabinie ale raczej nie przepalone rzadko
[ Dodano: 2017-08-12, 14:29 ]
W poniedziałek sprawdzę kompresję z samej ciekawości i przedstawię sprawę tutaj
[ Dodano: 2017-08-12, 14:29 ]
W poniedziałek sprawdzę kompresję z samej ciekawości i przedstawię sprawę tutaj
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Brałem dane z posta "zalewa silnik" tam pisałeś że jeździłeś 180km/h , tak zapytam o dolot? bo pewnie nie masz kompletnego dolotu gazownik go zdemontował by nie było problemów na LPG. Prawie wszystkie auta koło prawej lampy mają łapacza powietrza wymusza ciśnienie w kolektorze dolotowym zależne od prędkości ale główną jego zaletą jest że w dolot idzie zimnie świeże powietrze a w dolocie zimne powietrze jest wskazane.
Zmierz kompresje i sprawdź jeszcze czujnik G42 (IAT)
Zmierz kompresje i sprawdź jeszcze czujnik G42 (IAT)
Łapacz powietrza jest, lecz nie podłączony jednego przewodu nie było, a drugi zniszczyłem przypadkowo ja, chciałem jechać do Castoramy, ale jakoś mi nie podrodze było.
Czujnik G42 to jest czujnik temp. zasysanego powietrza? Jeśli tak to sprawdzałem komp. temperatura zasysanego 28*C, a termometr skierowany na wlot powietrza wskazał 27*C
P. S.
Jeśli chodzi o post dotyczący przekaźnika z 30 czerwca w dziale zalewa silnik to miałem na myśli przejechane kilometry na PB, a nie prędkość jaką osiągnął samochód
Czujnik G42 to jest czujnik temp. zasysanego powietrza? Jeśli tak to sprawdzałem komp. temperatura zasysanego 28*C, a termometr skierowany na wlot powietrza wskazał 27*C
P. S.
Jeśli chodzi o post dotyczący przekaźnika z 30 czerwca w dziale zalewa silnik to miałem na myśli przejechane kilometry na PB, a nie prędkość jaką osiągnął samochód
Na to pytanie nie potrafię Tobie odpowiedzieć po prostu napisałem to co pokazywał KTS, no właśnie co do wartości sondy mogę się mylić, nie jestem do końca pewny.
Pytanie z innej beczki nie chce zakładać nowego tematu.
Dzisiaj wziąłem się za uszczelnienie wydechu i w między czasie zauważyłem luźne śruby przegubu wew. Wykrecilem śruby, wyczyściłem gwinty i złożyłem na klej, 3 miesiące temu było to samo z drugim przegubem i jest ok, lecz przeguby wewnętrzne mają duży luz, swobodnie ręką mogę nimi poruszać na wszystkie strony, podczas ruszania i samej jazdy nie wyczuwam żadnych drgań, co o tym myślicie? Dzięki z góry
Pytanie z innej beczki nie chce zakładać nowego tematu.
Dzisiaj wziąłem się za uszczelnienie wydechu i w między czasie zauważyłem luźne śruby przegubu wew. Wykrecilem śruby, wyczyściłem gwinty i złożyłem na klej, 3 miesiące temu było to samo z drugim przegubem i jest ok, lecz przeguby wewnętrzne mają duży luz, swobodnie ręką mogę nimi poruszać na wszystkie strony, podczas ruszania i samej jazdy nie wyczuwam żadnych drgań, co o tym myślicie? Dzięki z góry
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Technicznie nie może tak być, lada dzień albo już i tak zacznie lecieć olej ze skrzyni uszczelniaczami bo jest wyrobione. Praktycznie naprawa nie ma sensu musiał byś szukać dobrej używki sprawnej całej skrzyni a to loteria, bo nowe czesci i naprawa przekroczą wartość auta. A z takimi luzami można jeszcze sporo pojeździć pilnuj tylko wycieków i poziomu oleju.
Dzięki bardo za informację, olej w skrzyni sprawdzam dość często gdyż z wybieraka mam wycieki.
[ Dodano: 2017-09-02, 23:24 ]
Pozwolę sobie odświeżyć temat gdyż jest problem z moim ABT.
Podczas jazdy, gdy przyspieszam silnik na każdym biegu nie może wejść na wyższe obroty (powyżej 4k obr/min) na LPG I PB na biegu jałowym kręci się do czerwonego pola, moc jest, silnik chętnie przyspiesza ale tylko do 4k obr i koniec. W czym może tkwić problem?
[ Dodano: 2017-09-02, 23:24 ]
Pozwolę sobie odświeżyć temat gdyż jest problem z moim ABT.
Podczas jazdy, gdy przyspieszam silnik na każdym biegu nie może wejść na wyższe obroty (powyżej 4k obr/min) na LPG I PB na biegu jałowym kręci się do czerwonego pola, moc jest, silnik chętnie przyspiesza ale tylko do 4k obr i koniec. W czym może tkwić problem?