[B4 2.0 ABT] stracił wolne obroty
[B4 2.0 ABT] stracił wolne obroty
panowie co może być przyczyną gaśnięcia na wolnych obrotach na lpg ? problem pojawił się z dnia na dzień wróciłem do domu wszystko było ok,godzinę później odpalam i na gazie kompletnie stracił wolne obroty.
-reduktor po regeneracji
-krokowy sprawny podmieniany na inny
-na śrubie nie chodzi
-sonda sprawdzana miernikiem
-elektrozawory czyszczone
po puszczeniu gazu odrazu gaśnie,dopóki trzyma się gaz to jedzie choć trochę szarpie,zimny i ciepły to samo
-reduktor po regeneracji
-krokowy sprawny podmieniany na inny
-na śrubie nie chodzi
-sonda sprawdzana miernikiem
-elektrozawory czyszczone
po puszczeniu gazu odrazu gaśnie,dopóki trzyma się gaz to jedzie choć trochę szarpie,zimny i ciepły to samo
Ostatnio zmieniony 19 mar 2017, 21:29 przez czarekHD, łącznie zmieniany 1 raz.
a zapomniałem dodać że gaz był regulowany jakieś 2 tygodnie temu bo wcześniej też gasnął ale nie było reakcji na gaz,po regulacji przeszło. Jak sprawdzić czy odcina benzyne ?
[ Dodano: 2017-03-19, 21:52 ]
ale w sumie zakręciłem zawór na butli żeby gaz się wypalił jak wyjmowałem elektrozawór,więc benzyny chyba nie podaje bo by nie zgasł
[ Dodano: 2017-03-19, 21:52 ]
ale w sumie zakręciłem zawór na butli żeby gaz się wypalił jak wyjmowałem elektrozawór,więc benzyny chyba nie podaje bo by nie zgasł
Tylko membrany? Nie zmieniałeś gumek na zaworkach?
Wróć do ostatnich zmian myślami czyli do reduktora właśnie. Może jakiś oring przyszczypałeś(np. na śrubce obejścia), może jakaś sprężynka krzywo siedzi itp. itd.
Albo mała nieszczelność.
Maciek dobrze pisze -zanim się to ułoży sporo czasu może zejść.
Może coś niedokręcone, może za lekko, albo jakiś wężyk zeskoczył?
Poruszaj całą "budą" filtra naciskając na nią z góry. W różne strony. Może podstawa wtrysku nieszczelna?
Zasadniczo tam nie ma się czym bawić.
Ale zaraz, jeżeli dobrze rozumiem na benzynie też zdycha?
Wróć do ostatnich zmian myślami czyli do reduktora właśnie. Może jakiś oring przyszczypałeś(np. na śrubce obejścia), może jakaś sprężynka krzywo siedzi itp. itd.
Albo mała nieszczelność.
Maciek dobrze pisze -zanim się to ułoży sporo czasu może zejść.
Może coś niedokręcone, może za lekko, albo jakiś wężyk zeskoczył?
Poruszaj całą "budą" filtra naciskając na nią z góry. W różne strony. Może podstawa wtrysku nieszczelna?
Zasadniczo tam nie ma się czym bawić.
Ale zaraz, jeżeli dobrze rozumiem na benzynie też zdycha?
podstawa wtrysku raczej szczelna bo próbowałem ją macać. no nie wiem jutro chyba jeszcze raz rozkręcę ten reduktor i zobaczę czy tam wszystko gra bo innej opcji nie ma. wszystkie gumki zmienione. dziwne to troche że 2 tygodnie było w porządku i z godziny na godzinę padło bez żadnych objawów
[ Dodano: 2017-03-21, 18:12 ]
odkręciłem dziś filtr z reduktora,tyle syfu jeszcze nie widziałem. nie wiem jakim cudem bo filtr zmieniany był przy regeneracji. dodatkowo zauważyłem że skądś jakby gaz syczy ale podociągałem śruby w reduktorze dla pewności i dalej jest tak samo. nie zdążyłem go rozebrać bo deszcz zaczął padać
[ Dodano: 2017-03-21, 18:12 ]
odkręciłem dziś filtr z reduktora,tyle syfu jeszcze nie widziałem. nie wiem jakim cudem bo filtr zmieniany był przy regeneracji. dodatkowo zauważyłem że skądś jakby gaz syczy ale podociągałem śruby w reduktorze dla pewności i dalej jest tak samo. nie zdążyłem go rozebrać bo deszcz zaczął padać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zwykle po dwóch wymianach filtra gazu bez zmiany uszczelnień filtra pokrywka filtra albo śruba trzymająca go traci szczelność.
A jak chcesz tanio sprawdzić szczelność to woda z mydłem albo płynem. Albo możesz kupić profesjonale "mydło" w spayu: http://allegro.pl/tester-szczelnosci-po ... 61997.html
A jak chcesz tanio sprawdzić szczelność to woda z mydłem albo płynem. Albo możesz kupić profesjonale "mydło" w spayu: http://allegro.pl/tester-szczelnosci-po ... 61997.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łabowa
Witam . Mam problem z swoim Audi 80 B4 2.0 90 km . + lpg brc .Chodzi o to ze zaplam na benzynie później przelaczenie na lpg , chodzi o to ze przy hamowaniu obroty silinka spadają aż tak ze prawie samochód gasnie . Dzieje się to przez mniej wiecj 10km a później przestaje .Tez slychac minialne spadki z obrotów . Co może być przyczyną?