Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] stracił wolne obroty

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

[B4 2.0 ABT] stracił wolne obroty

Post autor: czarekHD » 19 mar 2017, 20:47

panowie co może być przyczyną gaśnięcia na wolnych obrotach na lpg ? problem pojawił się z dnia na dzień wróciłem do domu wszystko było ok,godzinę później odpalam i na gazie kompletnie stracił wolne obroty.
-reduktor po regeneracji
-krokowy sprawny podmieniany na inny
-na śrubie nie chodzi
-sonda sprawdzana miernikiem
-elektrozawory czyszczone
po puszczeniu gazu odrazu gaśnie,dopóki trzyma się gaz to jedzie choć trochę szarpie,zimny i ciepły to samo
Ostatnio zmieniony 19 mar 2017, 21:29 przez czarekHD, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 19 mar 2017, 20:57

Witam.
Może nie odcina do końca PB.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 19 mar 2017, 21:52

a zapomniałem dodać że gaz był regulowany jakieś 2 tygodnie temu bo wcześniej też gasnął ale nie było reakcji na gaz,po regulacji przeszło. Jak sprawdzić czy odcina benzyne ?

[ Dodano: 2017-03-19, 21:52 ]
ale w sumie zakręciłem zawór na butli żeby gaz się wypalił jak wyjmowałem elektrozawór,więc benzyny chyba nie podaje bo by nie zgasł

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 mar 2017, 00:04

Jak reduktor świeżo po regneracji to jego nastawy mogą się zmieniać same przez kilkaset kilometrów zanim się ustabilizują.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 20 mar 2017, 09:00

zmieniłem w nim membrany i nic nie regulowałem,jeździł tak samo jak przed tą całą operacją. próbowałem podkręcić trochę obroty ale kręcenie śrubką nic nie daje

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 20 mar 2017, 22:30

Tylko membrany? Nie zmieniałeś gumek na zaworkach?
Wróć do ostatnich zmian myślami czyli do reduktora właśnie. Może jakiś oring przyszczypałeś(np. na śrubce obejścia), może jakaś sprężynka krzywo siedzi itp. itd.
Albo mała nieszczelność.
Maciek dobrze pisze -zanim się to ułoży sporo czasu może zejść.
Może coś niedokręcone, może za lekko, albo jakiś wężyk zeskoczył?
Poruszaj całą "budą" filtra naciskając na nią z góry. W różne strony. Może podstawa wtrysku nieszczelna?
Zasadniczo tam nie ma się czym bawić.

Ale zaraz, jeżeli dobrze rozumiem na benzynie też zdycha?
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 21 mar 2017, 18:12

podstawa wtrysku raczej szczelna bo próbowałem ją macać. no nie wiem jutro chyba jeszcze raz rozkręcę ten reduktor i zobaczę czy tam wszystko gra bo innej opcji nie ma. wszystkie gumki zmienione. dziwne to troche że 2 tygodnie było w porządku i z godziny na godzinę padło bez żadnych objawów

[ Dodano: 2017-03-21, 18:12 ]
odkręciłem dziś filtr z reduktora,tyle syfu jeszcze nie widziałem. nie wiem jakim cudem bo filtr zmieniany był przy regeneracji. dodatkowo zauważyłem że skądś jakby gaz syczy ale podociągałem śruby w reduktorze dla pewności i dalej jest tak samo. nie zdążyłem go rozebrać bo deszcz zaczął padać

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 mar 2017, 19:34

Zwykle po dwóch wymianach filtra gazu bez zmiany uszczelnień filtra pokrywka filtra albo śruba trzymająca go traci szczelność.
A jak chcesz tanio sprawdzić szczelność to woda z mydłem albo płynem. Albo możesz kupić profesjonale "mydło" w spayu: http://allegro.pl/tester-szczelnosci-po ... 61997.html
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 22 mar 2017, 23:13

nie chciało mi się juz bawić,zamontowałem dziś nowy reduktor. problem znikł

las12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Łabowa

Post autor: las12 » 27 sie 2017, 21:08

Witam . Mam problem z swoim Audi 80 B4 2.0 90 km . + lpg brc .Chodzi o to ze zaplam na benzynie później przelaczenie na lpg , chodzi o to ze przy hamowaniu obroty silinka spadają aż tak ze prawie samochód gasnie . Dzieje się to przez mniej wiecj 10km a później przestaje .Tez slychac minialne spadki z obrotów . Co może być przyczyną?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga