Witam,
Przygodę z Audi zacząłem w 10 lat temu kupując A3, póżniej bylo A4 tdi, a chwilę później A4 B5 1.8T .. Obecnie na co dzień mam Leona 1M 1.8T FR a w tym tygodniu kupiłem od kolegi 80tke 1.8 DZ 112ps na wtrysku mechanicznym z 1990r w ładnym białym kolorze.
Silnik słaby dlatego też waham się co dalej z nim zrobić czy zamontować elektroniczny wtrysk czy też po prostu włożyć 1.8T (podobno w B3 to nie taka łatwa sprawa ze względu na inne osadzenie silnika niz na podłużnicach.
Plany na już to:
wymiana sułowników tylnej klapy, wymiana przewodów hamulcowych, wymiana końcówki drążka kierowniczego, sprawdzenie wtrysku mechanicznego, zakup kierownicy 3ramiennej i jej obszycie
Rozrząd robiony 5 tyś km temu, wiec na teraz tylko jeszcze olej i filtr do wymiany bo auto przez ostatni rok przejechalo może z 2 tyś km
Kilka fot z lakierowania
A tak wygląda finalnie (dodatkowo na aucie został położony lakier bezbrarwny żeby ustrzec się przed matowieniem jak to było w oryginale.
Białe B3 Coupe 1.8 DZ
Białe B3 Coupe 1.8 DZ
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2017, 20:55 przez mrtea, łącznie zmieniany 1 raz.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
COupe ośka ma taki sam zawias jak 80tka/90tka B3 i Cabrio. W B4 sedan/avant jest już inne. Podobnie ma się w przypadku Q. Coupe Quattro ma taki sam zawias jak 80/90 Quattro B3. B4 ma już inne a Cabrio było tylko ośką
Są pewne różnice w przypadku aut do 1990 roku i po ale to kosmetyka dotycząca stabilizatora przód.
Są pewne różnice w przypadku aut do 1990 roku i po ale to kosmetyka dotycząca stabilizatora przód.