Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.8T] modyfikacje i LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Shon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 sty 2017, 20:33

[B4 1.8T] modyfikacje i LPG

Post autor: Shon » 21 wrz 2017, 18:49

Witam,
zastanawiam się nad przeróbką mojej weekendowej zabawki na daily co wiązało by sie z koniecznością zasilenia go LPG.

Silnik 1.8T AEB, centralny IC, downpipe, przelot, program na 1.1 bara 200KM

Czy teraz żeby po zamontowaniu LPG jeździł z tą samą mocą wystarczy tylko zainwestować w odpowiednio wydajne wtryski i reduktor, czy np. będe musiał znowu jechać na program?

Zdaję sobie sprawe, że lepiej byłoby to zrobic w odwrotnej kolejności tj. najpierw LPG potem mody, ale nie pomyślałem wcześniej ;d
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2017, 10:20 przez Shon, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 wrz 2017, 19:06

Shon pisze: najpierw LPG potem mody, ale nie pomyślałem wcześniej ;d
Wg. mnie lepiej montować po modach, bo od razu przy montażu wyjdzie czy instalacje jest wystarczająco wydajna.

Jak będziesz montować to bierz sterownik najlepiej stag qbox bo on ma możliwość ustawienie dowolnego procentowego udziały benzyny ustawianego na dowolne obciążenie i obroty. Wtedy jakby się okazało że przy wysokich obrotach (powyżej 5000) zapętlało by wtryski lpg (wtryskiwacze cały czas otwarte bo wyliczony czas wtrysku jest dłuższy niż czas cyklu pracy silnika) to można dać kilka % benzyny zamiast lpg.
Ale do 200KM jeszcze nie ma problemu z dostaniem wtrysków obsługujących 50 KM/cylindra i tak samo wystarczy jeden reduktor.

[ Dodano: 2017-09-21, 19:06 ]
Czy nawet jeśli będzie weryfikowany AFR ma wgraniu gotowego programu to od razu można będzie sprawdzić AFR na LPG bo AEB nie ma sondy szerokopasmowej aby mógł kontrolować mieszankę przy gazie w podłodze.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 wrz 2017, 19:32

Shon, _uwaga

Shon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 sty 2017, 20:33

Post autor: Shon » 21 wrz 2017, 21:13

ok, rozumiem, czyli sterownik stag qbox, dobre wtryski, reduktor i ogarnięty gazownik :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 wrz 2017, 07:36

Shon, zastosuj się do polecania moderatora albo temat pójdzie do kosza!
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga