Witam,
zastanawiam się nad przeróbką mojej weekendowej zabawki na daily co wiązało by sie z koniecznością zasilenia go LPG.
Silnik 1.8T AEB, centralny IC, downpipe, przelot, program na 1.1 bara 200KM
Czy teraz żeby po zamontowaniu LPG jeździł z tą samą mocą wystarczy tylko zainwestować w odpowiednio wydajne wtryski i reduktor, czy np. będe musiał znowu jechać na program?
Zdaję sobie sprawe, że lepiej byłoby to zrobic w odwrotnej kolejności tj. najpierw LPG potem mody, ale nie pomyślałem wcześniej ;d
[B4 1.8T] modyfikacje i LPG
[B4 1.8T] modyfikacje i LPG
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2017, 10:20 przez Shon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wg. mnie lepiej montować po modach, bo od razu przy montażu wyjdzie czy instalacje jest wystarczająco wydajna.Shon pisze: najpierw LPG potem mody, ale nie pomyślałem wcześniej ;d
Jak będziesz montować to bierz sterownik najlepiej stag qbox bo on ma możliwość ustawienie dowolnego procentowego udziały benzyny ustawianego na dowolne obciążenie i obroty. Wtedy jakby się okazało że przy wysokich obrotach (powyżej 5000) zapętlało by wtryski lpg (wtryskiwacze cały czas otwarte bo wyliczony czas wtrysku jest dłuższy niż czas cyklu pracy silnika) to można dać kilka % benzyny zamiast lpg.
Ale do 200KM jeszcze nie ma problemu z dostaniem wtrysków obsługujących 50 KM/cylindra i tak samo wystarczy jeden reduktor.
[ Dodano: 2017-09-21, 19:06 ]
Czy nawet jeśli będzie weryfikowany AFR ma wgraniu gotowego programu to od razu można będzie sprawdzić AFR na LPG bo AEB nie ma sondy szerokopasmowej aby mógł kontrolować mieszankę przy gazie w podłodze.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko