Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4]Licznik

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brother_red
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Brother_red » 29 gru 2007, 19:41

Ehehe spoko dadid. Może fatycznie wyjmij ta kierownicę, bo możliwe że tam jest oderwany kabelek od klaksonu. Widać, że ktoś kombinował z tą kierwownicą i to może tam tkwic błąd braku bip bip jak piszesz :mrgreen:

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 29 gru 2007, 20:10

przy wyciąganiu licznika bez sciągania kiery to szybka powinna być skierowana do góry a zegary powinieneś przesuwać w prawą stronę (czyli do środka) <ok>

Awatar użytkownika
Brother_red
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Brother_red » 29 gru 2007, 20:45

Ehehe cobra poleciałes sprawdzić czy pamiętasz :mrgreen:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 30 gru 2007, 11:44

dadid_ , widzisz, wszystko Ci napisali dobrzy koledzy:) Nie bylo mnie kilka dni na forum bo wiadomo, swieta itp.
Co do Twojego problemu z zegarami, sprawdz najpierw mase w zegarach, przeczysc wszystkie wtyczki. Stabilizator napiecia ma na wyjsciu dokladnie 10V. Jak na niego patrzysz, to srodkowe wyprowadzenie jest masą, na lewym masz miec 12V, na prawym 10V. Jesli pomierzysz i tak bedzie to znaczy ze jest ok.
Problem z obrotomierzem - albo brak masy, albo odkrecony przewod przy alternatorze (z tego co piszesz masz diesla, a jesli to nie TDI to sygnal obrotka brany jest z alternatora. Sprawdz alternator.
Problemy z ladowaniem moga wynikac tez z wadliwego dzialania alternatora. Rozbierz, sprawdz szczotki, przeczysc. Zwroc uwage aby zolty przewod od regulatora napiecia byl bardzo dokladnie podlaczony, inaczej beda wahania napiecia i np swiatlo bedzie "pulsowac". Sprawdz wszystkie diody miernikiem.

Wracajac do licznikow, sprawdz czy na przewodzie od wskaznika napiecia (u mnie czarno-zielony) jest napiecie, zmieniajace sie w zaleznosci od poziomu paliwa. Przy pustym zbiorniku ma byc 1-2V, przy pelnym - 12V.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 30 gru 2007, 15:38

Brother_red pisze:Ehehe cobra poleciałes sprawdzić czy pamiętasz :mrgreen:
oczywiście że pamiętam <mikolaj>
nie chcę kłamać, ale myślę że robiłem to już ponad 50 razy <ok>

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 30 gru 2007, 22:43

goldi j51 pisze: co do alternatora jak uruchomisz autko zacznij od sprawdzenia ładowania powinno wynośić od 13,6 do 14,5 jeżeli jest inne wskazanie to albo szczotki w alternatorze ći się kończa albo regulator napięcia do wymiany
Jak to dokladnie sprawdzic ???

Mam dosc ladowania akumulatora ... dzis znow mi padł ...

PS. kiere wiem jak sciagnac, zegary tez juz umiem wyjac... teraz tylko niech najde chwile ... wpierw to ja musze moc jezdzic samochodem a nie szukac w nim pradu ...

Przykładajac miernik do akumulatora + i - odczytuje 24 V jesli przyłoże do + i masy auta to samo czyli masa jest dobrze skrecona .... gdy samochod chodzi a są właczone świece (znaczy grzanie świec) to miernik wskazuje 26 V

Jak sprawdzic ten alternator ??? akumulator mam 72 Ah w moim TDI.


k44761
Stabilizatorek sobie sprawdze to dam bez problemu rade zrobic sam. Pomierze itd wymienie czy tez pojde dalej. Odpowiem jak do czegoś dojde.

Niech mi tylko sklep otworza zebym kupil paski i sprobowal z nimi a pozniej jak to nie pomoze to albo mechanik albo wy. Wolalbym wy bo mechanicy to tak naprawiaja ze jak maja wymienic jedna czesc to potrafia w tym mechanizmie zepsuc wszystko i trzeba calosc wymieniac !!

Pomożcie ale krok po kroku PLISSS

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 30 gru 2007, 22:52

24 V :shock: :shock: :shock: W samochodach jest instalacja 12 V

laki87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 25 lis 2007, 22:01
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: laki87 » 30 gru 2007, 22:56

24V ... <wow> dziwne ......a co do tego ładowania akumulatora jak mowisz ze masz pisk straszny to slizga ci sie pasek od alternatora....i albo do naciagniecia albo do wymiany. Ale jak czytałem to koledzy ci juz to napisali wiec nie jestem oryginalny.

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 30 gru 2007, 22:56

no wiec co jest ??? wiem ze w samochodzie jest 12 V

laki87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 25 lis 2007, 22:01
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: laki87 » 30 gru 2007, 23:06

tak teraz ogarniam to ale troche tu pomidorówki a troche żurku...ale dobra niewazne... a teraz tak z tym klaksonem ...moze zostaw ta kierownice a zobacz po 1 czy ci sie nie odłaczył kabel przy samej syrenie (w Tico kiedys mi zasniedziały koncówki przjechałem zwykłym sróbokrętem zeby był przepływ sygnału i grało ) ;) albo zobacz bo moze ci bezpiecznik poszedł ja kiedys takie zwarcie zrobiłem niechcacy i poszło mi oswietlnie w srodku, zegar i miedzy innymi BIP :)

crx4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 27 paź 2007, 22:47
Imię: Cezary
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: crx4 » 30 gru 2007, 23:16

jaki masz woltomierz?? bo z tego co mi sie kojarzy to jeśli na wiltomierzu ustawisz pomiar na prąd zmienny a mierzysz stały (jaki jest w samochodzie) to wartość będziesz miał zwiększoną mniej wiecej dwa razy...

PS. dadid_ i ja mam pytanie do Ciebie czemu chcialeś poznać akurat maje(crx4) zdanie na ten temat :-P ??

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 31 gru 2007, 12:56

he nie przypominam sobie bym wypisywał i przywoływał Ciebie drogi crx4, bo tak by to wyglądało ale chyba chodzi o sam początek wiadomości gdzie widzisz swój nick a jest to bbcode ...

crx4, jesli chodzi o prad to masz racje mierzony był zmienny.
Sprostowując stałęgo jest 14.1 V
To dobrze ???
Sory ale nie jestem elektronikiem samochodowym lecz mam jakieś drobne pojęcie o autku.


Co do klaksonu laki87, to przypinając do koncówek przy klaksonie miernik i naciskając na kierownice do dostaje nic .. a koncowki napewno wpiete, klaksonik tez ma swoj opor. Takze zarowno moje spostrzezenie jak i elektronika samochodowego - patrz kierownica.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 31 gru 2007, 13:01

Co do klaksonu to może problem jest w blaszcze która powinna dotykać do pierścienia,jest ona między kierownicą a przełącznikami.

laki87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 25 lis 2007, 22:01
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: laki87 » 31 gru 2007, 13:31

to sprawdz jeszcze czy czasami masy nie straciłes na syrenie

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 31 gru 2007, 13:36

jak ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl