[B4 1.9 AAZ] Skalowanie obrotomierza
[B4 1.9 AAZ] Skalowanie obrotomierza
zdjęcie poglądowe
w którą stronę kręcić tym potencjometrem (góra czy dół) i ile obrotu zeby obnizyc wartosci biegu jalowego z
1200 na 980 a musze to zrobic na odpiętych zegarach bo nie ma jak podejsc inaczej
mam silnik AAZ w oryginalnej wersji z bigbenem obrotek został włozony od diesla 1,6 TD z B3 jest przełozony bez zadnej regulacji - tak to wygląda
filmik https://www.dropbox.com/s/8abbyjvvq0m2l ... 0.mp4?dl=0
ale jak fizycznie to zrobic?
żeby miec dostęp do potencjiimetru musi byc zdjęta obudowa licznika z szyba
a sama płyta główna z zalozonymi wskaznikami jest dosc gietka bez tej obudowy a wtyczki krótkie i nie ma za bardzo pola do mamewru, zeby tam podejsc - zrobic w taki sposób mam spore obawy, dlatego bym sie wolała dowiedziec w która strone się obroty na potencjometrze ściąga i jakie jest jego wyczucie stosunku pokrętła do wartości obrotów
żeby miec dostęp do potencjiimetru musi byc zdjęta obudowa licznika z szyba
a sama płyta główna z zalozonymi wskaznikami jest dosc gietka bez tej obudowy a wtyczki krótkie i nie ma za bardzo pola do mamewru, zeby tam podejsc - zrobic w taki sposób mam spore obawy, dlatego bym sie wolała dowiedziec w która strone się obroty na potencjometrze ściąga i jakie jest jego wyczucie stosunku pokrętła do wartości obrotów