Witam, tak jak w temacie, po długim okresie nie zaglądania do silnika coś zaczęło moją babcie trapić ;d mianowicie wczoraj zajechałem do domu z pracy i zaczęła mi falować na obrotach już myślałem że zgaśnie, ale do rzeczy dzisiaj podpiąłem VAG no i ukazały się błędy tj. "Quantity Adjuster N146" i "Modulating Piston Movement sensor G149"
Jedyne co to przeczytałem że te błędy są od pompy i teraz pytanie co z tą pompą może się dziać? jakie czynności podjąć? wolałbym to naprawić za wczasu niż ma mi zgasnąć zanim do pracy dojadę lub nie wrócę
Dzisiaj normalnie już chodziła, przejechałem do sklepu rozgrzałem ją i jest ok. podłącze jutro VAG po pracy i zobaczę czy wywaliło znów te błędy
[B4 1.9 1Z] Błędy pompy wtryskowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Błędy nastawnikaMarcinexB4 pisze:dzisiaj podpiąłem VAG no i ukazały się błędy tj. "Quantity Adjuster N146" i "Modulating Piston Movement sensor G149"
Jedyne co to przeczytałem że te błędy są od pompy
Nastawnik do czyszczeniaMarcinexB4 pisze: wczoraj zajechałem do domu z pracy i zaczęła mi falować na obrotach już myślałem że zgaśnie
Chwilowa poprawa ,objawy wrócą wczesniej czy pużnie ,takze czyszczenie cię nie minieMarcinexB4 pisze:Dzisiaj normalnie już chodziła,
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
Od siebie mogę dodać tylko tyle - wyczyścić nastawnik jak najszybciej. W moim przypadku (ok. miesiąc temu) nastawnik był na tyle zabrudzony że podczas jazdy, zatrzymałem się na skrzyżowaniu (czerwone było ) i auto nagle zgasło, kręciłem rozrusznikiem hohoho dobre 10-15 sekund żeby zapalił (choć dotychczas palił na pół obrotu) jak już zapalił nie miał wogóle wolnych obrotów kulał jakby na 2 cylindry i po chwili od razu gasł, i znowu 10-15 sekund kręcenia rozrusznikiem i to wszystko 70 km od domu, ledwo wróciłem choć zaczynałem wątpić że dojadę w ten sposób bo na obroty też nie chciał się wkręcać praktycznie wcale, przy całej podróży oczywiście bez przerwy mrugała kontrolka świec żarowych. Nastawnik czyściłem sam, robiłem to pierwszy raz ale przy fachowej pomocy telefonicznej kolegi MUNIOR, auto znów chodzi jak złoto. Nie zwlekaj jak są jakiekolwiek początkowe objawy zabrudzonego nastawnika wyczyść jak najszybciej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko