Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,0 ABK] Jakie obroty na luzie?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
neh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 lis 2013, 20:26
Lokalizacja: WWA

[2,0 ABK] Jakie obroty na luzie?

Post autor: neh » 03 paź 2017, 10:40

Witam
Jakie powinny byc prawidłowe obroty na luzie?
U mnie jest 1200-1400 obr(silnik faluje). To chyba za duzo?

2,0 ABK LPG

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Re: [2,0 ABK] Jakie obroty na luzie?

Post autor: Pieterb » 03 paź 2017, 11:32

neh pisze:Witam
Jakie powinny byc prawidłowe obroty na luzie?
U mnie jest 1200-1400 obr(silnik faluje). To chyba za duzo?

2,0 ABK LPG
stanowczo za dużo. Około 850 powinny być

neh
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 25 lis 2013, 20:26
Lokalizacja: WWA

Post autor: neh » 03 paź 2017, 11:49

Dzieki za szybka odpowiedz.
Co moze byc przyczyna tak wysokich obr?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 paź 2017, 12:07

Może być sporo czynników.
Jak:
1. uszkodzony zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego
2. podkręcona śrubka regulacji pozycji spoczynkowej przepustnicy przez co ECU nie widzi że jest puszczony pedał gazu i nie przechodzi w tryb aktywnej regulacji obrotów
3. uszkodzony albo niepodłączony czujnik położenia przepustnicy.
4. uszkodzony czujnik temperatury płynu dla ECU (niebieski na króćcu 2 pinowy).

punkty od 2 do 4 można sprawdzić podłączając pod komputer i sprawdzając jaką widzi temperaturę cieczy oraz położenie przepustnicy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 paź 2017, 12:11

neh pisze:Dzieki za szybka odpowiedz.
Co moze byc przyczyna tak wysokich obr?
przyczyn może być sporo. Najczestrze to - zawór stabilizacji biegu jałowego, czujnik temperatury niebieski, podparta przepustnica, czasem nieszczelności w dolocie powetrza i pewnie jeszcze parę innych. A ostatnio nawet widziałem przez źle ustawiony zapłon.


O widzę Maćku ubiegłeś mnie ;-) dadam jeszcze że wszystko to już było opisywane wielokrotnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl