Witam
Jakie powinny byc prawidłowe obroty na luzie?
U mnie jest 1200-1400 obr(silnik faluje). To chyba za duzo?
2,0 ABK LPG
[2,0 ABK] Jakie obroty na luzie?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [2,0 ABK] Jakie obroty na luzie?
stanowczo za dużo. Około 850 powinny byćneh pisze:Witam
Jakie powinny byc prawidłowe obroty na luzie?
U mnie jest 1200-1400 obr(silnik faluje). To chyba za duzo?
2,0 ABK LPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może być sporo czynników.
Jak:
1. uszkodzony zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego
2. podkręcona śrubka regulacji pozycji spoczynkowej przepustnicy przez co ECU nie widzi że jest puszczony pedał gazu i nie przechodzi w tryb aktywnej regulacji obrotów
3. uszkodzony albo niepodłączony czujnik położenia przepustnicy.
4. uszkodzony czujnik temperatury płynu dla ECU (niebieski na króćcu 2 pinowy).
punkty od 2 do 4 można sprawdzić podłączając pod komputer i sprawdzając jaką widzi temperaturę cieczy oraz położenie przepustnicy.
Jak:
1. uszkodzony zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego
2. podkręcona śrubka regulacji pozycji spoczynkowej przepustnicy przez co ECU nie widzi że jest puszczony pedał gazu i nie przechodzi w tryb aktywnej regulacji obrotów
3. uszkodzony albo niepodłączony czujnik położenia przepustnicy.
4. uszkodzony czujnik temperatury płynu dla ECU (niebieski na króćcu 2 pinowy).
punkty od 2 do 4 można sprawdzić podłączając pod komputer i sprawdzając jaką widzi temperaturę cieczy oraz położenie przepustnicy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
przyczyn może być sporo. Najczestrze to - zawór stabilizacji biegu jałowego, czujnik temperatury niebieski, podparta przepustnica, czasem nieszczelności w dolocie powetrza i pewnie jeszcze parę innych. A ostatnio nawet widziałem przez źle ustawiony zapłon.neh pisze:Dzieki za szybka odpowiedz.
Co moze byc przyczyna tak wysokich obr?
O widzę Maćku ubiegłeś mnie dadam jeszcze że wszystko to już było opisywane wielokrotnie.