[B4 2.0 ABT] Problem z praca silnika
[B4 2.0 ABT] Problem z praca silnika
Witam jestem tu nowym od dłuższego czasu czytam forum i szukam odpowiedzi na mój problem w tematach ale nie jestem w stanie zrobić niektórych rzeczy bo nie chce nic zepsuć. Postanowiłem się zarejestrować i napisać może to Wkoncu rozwiąże mój problem otóż tak.
Kupiłem moja b4 pol roku temu jest to mój pierwszy (wlasny) samochod od kiedy ja mam mam jeden z nią problem, kiedy go odpalę (pali od strzała) silnik pracuje nie równo na zimnym silniku jak jadę i trzymam gaz w jednej pozycji nagle zaczyna go odcinać po czym wraca i samochod udaje kangurka. Szarpie jak cholera można głowa szybę wybić. Dzisiaj jak wracałem z pracy i zatrzymałem się na skrzyżowaniu mój samochod zacząć dodawać sobie gazu prawie ze do odcinki. Magicy rozkładają ręce.
Wymienione były;
Silnik krokowy
Wstawiony nowy akumulator
Wstawione zostały oryginale rury od dolotow powietrza bo stałe były porozdzierane
Teraz zamówiłem ten niebieski czujnik który znajduje się obok szarego kable zapłonowe bosha oraz kopułkę bosha wszystko z aparts do tego modelu
Dodam jeszcze ze nie mam gazu w samochodzie i elektromechanik stwierdził ze sonda lambda jest Ok. A samochod pali około 15-16 litrów na 100 km i to nie jest żart ..
Prosze pomocy ręce mi już opadają przywiązałem się do tego samochodu nie chce się z nim rozstawać
Kupiłem moja b4 pol roku temu jest to mój pierwszy (wlasny) samochod od kiedy ja mam mam jeden z nią problem, kiedy go odpalę (pali od strzała) silnik pracuje nie równo na zimnym silniku jak jadę i trzymam gaz w jednej pozycji nagle zaczyna go odcinać po czym wraca i samochod udaje kangurka. Szarpie jak cholera można głowa szybę wybić. Dzisiaj jak wracałem z pracy i zatrzymałem się na skrzyżowaniu mój samochod zacząć dodawać sobie gazu prawie ze do odcinki. Magicy rozkładają ręce.
Wymienione były;
Silnik krokowy
Wstawiony nowy akumulator
Wstawione zostały oryginale rury od dolotow powietrza bo stałe były porozdzierane
Teraz zamówiłem ten niebieski czujnik który znajduje się obok szarego kable zapłonowe bosha oraz kopułkę bosha wszystko z aparts do tego modelu
Dodam jeszcze ze nie mam gazu w samochodzie i elektromechanik stwierdził ze sonda lambda jest Ok. A samochod pali około 15-16 litrów na 100 km i to nie jest żart ..
Prosze pomocy ręce mi już opadają przywiązałem się do tego samochodu nie chce się z nim rozstawać
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017, 22:45 przez Hroman, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Przy wymianie TPS czy nastawnika biegu jałowego są procedury nastawcze bez użycia komputera a miernika i narzędzi mechanicznych.
Jedynie co sam możesz zrobić to zakupić cały nie grzebany mono-wtrysk i wymienić wtedy procedury by nie tyczyły ale kupić w używce sprawne i gotowe graniczy z cudem.
Nieszczelności na serwie lub podstawa mono-wtrysku.
I na początek zakupić interfejs by odczytać błędy które sa na pewno..
Jedynie co sam możesz zrobić to zakupić cały nie grzebany mono-wtrysk i wymienić wtedy procedury by nie tyczyły ale kupić w używce sprawne i gotowe graniczy z cudem.
Nieszczelności na serwie lub podstawa mono-wtrysku.
I na początek zakupić interfejs by odczytać błędy które sa na pewno..
Aktualizuje ...
Kupiłem cały mono wtrysk za 250 zł teraz niunia idzie jak dzika nie ma samoczynnego dodawania gazu ani utrzymywania go między zmianami biegów
Dziękuje
Szarpanie na zimnym silniku tez już prawie znikło teraz tylko lekko go poddusi ale za 200m mu przechodzi jestem w stanie z tym żyć
Wymieniłem niebieski czujnik teraz prawidłowo pokazuje temp 90 stopni i na postoju załącza wentylator jak przekroczy 95.
Zakupiłem interfejs i tutaj mam problem kupiłem polskiego vaga 2.5 podłączyłem te dwa złącza w skrzynce z bezpiecznikach dioda się pali w programie ustawiłem com 3 tak jak jest w menegerze urządzeń program odpala.. kiedy nacisnę na Silnik wyskakuje nawiązanie komunikacji do 6 prób i wyskakuje błąd komunikacji wszystko robię na zapłonie. Czy robię coś nie tak ?
Kupiłem cały mono wtrysk za 250 zł teraz niunia idzie jak dzika nie ma samoczynnego dodawania gazu ani utrzymywania go między zmianami biegów
Dziękuje
Szarpanie na zimnym silniku tez już prawie znikło teraz tylko lekko go poddusi ale za 200m mu przechodzi jestem w stanie z tym żyć
Wymieniłem niebieski czujnik teraz prawidłowo pokazuje temp 90 stopni i na postoju załącza wentylator jak przekroczy 95.
Zakupiłem interfejs i tutaj mam problem kupiłem polskiego vaga 2.5 podłączyłem te dwa złącza w skrzynce z bezpiecznikach dioda się pali w programie ustawiłem com 3 tak jak jest w menegerze urządzeń program odpala.. kiedy nacisnę na Silnik wyskakuje nawiązanie komunikacji do 6 prób i wyskakuje błąd komunikacji wszystko robię na zapłonie. Czy robię coś nie tak ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
niebieski czujnik nie ma z tym nic wspólnegoHroman pisze:Wymieniłem niebieski czujnik teraz prawidłowo pokazuje temp 90 stopni i na postoju załącza wentylator jak przekroczy 95.
albo coś z samym urządzeniem, albo uszkodzona linia diagnostyczna lub masz jeden z pierwszych modeli abt które nie były diagnozowalane przez vagHroman pisze:Czy robię coś nie tak ?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Pamiętaj byś nie grzebał w mono-wtrysku każda wymiana nastawnika podkręcenie śrubki wymaga wiedzy i doświadczenia. Z tym podduszeniem poczekaj bo powinieneś po wymianie odłączyć aku na 20min a wtedy komputer uczy się nowych map nowego TPS i wtrysku i to trwa tak 200-500km zależne czy tylko miasto czy trasa.
Co do komunikacji powiedz jaki interfejs kupiłes? albo pokaż.
Co do komunikacji powiedz jaki interfejs kupiłes? albo pokaż.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ech szkoda twojej kasy interfejs ujowy nie ruszy teg silnika, mogłes sie pytac nas:|
Ostatnio zmieniony 11 paź 2017, 20:26 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
witam jestem tu nowy ale mam, problem z audi 80 b4 silnik 2.0 plus gaz ktoś pomoże jak odpale na benzynie to przez chwile nie chce wejśc na obroty jakby sie dławił ale po chwili wchodzi a na gazie jak jade i puszcze na luz to obroty na chwile spadaja na minimum ale po chwili wracaja do normalnych wymieniłem juz filtr paliwa, pompke paliwa, palec, kopułke, świece, kable, i powoli koncza mi sie obcje POMOCY
POMOCY
[ Dodano: 2017-10-12, 21:12 ]
POMOCY
[ Dodano: 2017-10-12, 21:12 ]