Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Problem z praca silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Hroman

[B4 2.0 ABT] Problem z praca silnika

Post autor: Hroman » 08 paź 2017, 22:24

Witam jestem tu nowym od dłuższego czasu czytam forum i szukam odpowiedzi na mój problem w tematach ale nie jestem w stanie zrobić niektórych rzeczy bo nie chce nic zepsuć. Postanowiłem się zarejestrować i napisać może to Wkoncu rozwiąże mój problem otóż tak.

Kupiłem moja b4 pol roku temu jest to mój pierwszy (wlasny) samochod od kiedy ja mam mam jeden z nią problem, kiedy go odpalę (pali od strzała) silnik pracuje nie równo na zimnym silniku jak jadę i trzymam gaz w jednej pozycji nagle zaczyna go odcinać po czym wraca i samochod udaje kangurka. Szarpie jak cholera można głowa szybę wybić. Dzisiaj jak wracałem z pracy i zatrzymałem się na skrzyżowaniu mój samochod zacząć dodawać sobie gazu prawie ze do odcinki. Magicy rozkładają ręce.

Wymienione były;
Silnik krokowy
Wstawiony nowy akumulator
Wstawione zostały oryginale rury od dolotow powietrza bo stałe były porozdzierane

Teraz zamówiłem ten niebieski czujnik który znajduje się obok szarego kable zapłonowe bosha oraz kopułkę bosha wszystko z aparts do tego modelu

Dodam jeszcze ze nie mam gazu w samochodzie i elektromechanik stwierdził ze sonda lambda jest Ok. A samochod pali około 15-16 litrów na 100 km i to nie jest żart ..

Prosze pomocy ręce mi już opadają przywiązałem się do tego samochodu nie chce się z nim rozstawać
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017, 22:45 przez Hroman, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 paź 2017, 22:45

Zmień mechanika bo nie radzą sobie z monowtryskiem a to typowy objaw uszkodzonego TPS. Po drugie masz nieszczelność w dolocie bardzo sporą.

Hroman

Post autor: Hroman » 08 paź 2017, 22:47

Co to tego TPS jestem w stanie sam to wymienić/naprawić ?? I gdzie powinien szukać tej nieszczelności ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 paź 2017, 22:55

Przy wymianie TPS czy nastawnika biegu jałowego są procedury nastawcze bez użycia komputera a miernika i narzędzi mechanicznych.

Jedynie co sam możesz zrobić to zakupić cały nie grzebany mono-wtrysk i wymienić wtedy procedury by nie tyczyły ale kupić w używce sprawne i gotowe graniczy z cudem.

Nieszczelności na serwie lub podstawa mono-wtrysku.

I na początek zakupić interfejs by odczytać błędy które sa na pewno..

Hroman

Post autor: Hroman » 11 paź 2017, 19:58

Aktualizuje ...

Kupiłem cały mono wtrysk za 250 zł teraz niunia idzie jak dzika nie ma samoczynnego dodawania gazu ani utrzymywania go między zmianami biegów

Dziękuje

Szarpanie na zimnym silniku tez już prawie znikło teraz tylko lekko go poddusi ale za 200m mu przechodzi jestem w stanie z tym żyć

Wymieniłem niebieski czujnik teraz prawidłowo pokazuje temp 90 stopni i na postoju załącza wentylator jak przekroczy 95.

Zakupiłem interfejs i tutaj mam problem kupiłem polskiego vaga 2.5 podłączyłem te dwa złącza w skrzynce z bezpiecznikach dioda się pali w programie ustawiłem com 3 tak jak jest w menegerze urządzeń program odpala.. kiedy nacisnę na Silnik wyskakuje nawiązanie komunikacji do 6 prób i wyskakuje błąd komunikacji wszystko robię na zapłonie. Czy robię coś nie tak ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 paź 2017, 20:08

Hroman pisze:Wymieniłem niebieski czujnik teraz prawidłowo pokazuje temp 90 stopni i na postoju załącza wentylator jak przekroczy 95.
niebieski czujnik nie ma z tym nic wspólnego ;-)
Hroman pisze:Czy robię coś nie tak ?
albo coś z samym urządzeniem, albo uszkodzona linia diagnostyczna lub masz jeden z pierwszych modeli abt które nie były diagnozowalane przez vag

Hroman

Post autor: Hroman » 11 paź 2017, 20:12

Kilku uzytkownikow twierdziło To od tego jest wiec wymieniłem wcześniej temp pokazywał mi 80 stopni max.

Moje ABT jest z 92 roku wiec jaki program zakupić do tego ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 paź 2017, 20:15

Pamiętaj byś nie grzebał w mono-wtrysku każda wymiana nastawnika podkręcenie śrubki wymaga wiedzy i doświadczenia. Z tym podduszeniem poczekaj bo powinieneś po wymianie odłączyć aku na 20min a wtedy komputer uczy się nowych map nowego TPS i wtrysku i to trwa tak 200-500km zależne czy tylko miasto czy trasa.

Co do komunikacji powiedz jaki interfejs kupiłes? albo pokaż.


Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 paź 2017, 20:25

Ech szkoda twojej kasy interfejs ujowy nie ruszy teg silnika, mogłes sie pytac nas:|
Ostatnio zmieniony 11 paź 2017, 20:26 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Hroman

Post autor: Hroman » 11 paź 2017, 20:25

Wiec jaki polecasz ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 paź 2017, 20:28


Hroman

Post autor: Hroman » 11 paź 2017, 20:33

Dobra zakupie ten i spróbuje tym

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 paź 2017, 20:35

Zobacz na nowszym aucie dla pewności czy zagada z A4 lub podobne coś w okolicy 1995-2000r.

Antek1505
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 paź 2017, 20:45
Lokalizacja: OPATÓWEK

Post autor: Antek1505 » 12 paź 2017, 21:12

witam jestem tu nowy ale mam, problem z audi 80 b4 silnik 2.0 plus gaz ktoś pomoże jak odpale na benzynie to przez chwile nie chce wejśc na obroty jakby sie dławił ale po chwili wchodzi a na gazie jak jade i puszcze na luz to obroty na chwile spadaja na minimum ale po chwili wracaja do normalnych wymieniłem juz filtr paliwa, pompke paliwa, palec, kopułke, świece, kable, i powoli koncza mi sie obcje POMOCY



POMOCY

[ Dodano: 2017-10-12, 21:12 ]
:|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl