[All] Opis bezpieczników i przekaźników
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
L30 jest bez bezpiecznika to pin pod skrzynką tak tamo jak M75s: https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ba99e9a4202bbd9cPioter442 pisze:Na schemacie mam żeby się wpiąć w pin L30 który to bezpiecznik.
[ Dodano: 2017-10-14, 17:31 ]
A jeśli chodzi o zabezpieczenie obwodu szyb to na oryginalnej wiązce jest bezpiecznik termiczny który mocuje się pod deską.
[ Dodano: 2017-10-14, 17:58 ]
A M75s nie jest niczym zabezpieczone.
no dobrze ale jak go znależć, gdzie szukać? Biorę miernik i po przekręceniu kluczyka szukać gdzie pojawi się 12 V?PieterB pisze:kolego może powiem Ci tak - jest to przewód/wyjscie na którym pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Jak zresztą sam nazwa mówi.dzimi1 pisze: co oznacza podłączenie ,,plus po zapłonie w skrzynce bezpieczników"?
Można prosić o przykład takiego miejsca w skrzynce bezpieczników czy innym miejscu?
Dziękuję,maciek889 pisze:zobacz czarno-niebieski gdzieś na kostkach obok kolumny kierowniczej będzie bezpieczniej niż prosto z kostki stacyjki bo będzie przez bezpiecznik w skrzynce bezpieczników.
A gdzieś bliżej od komory silnika? Chcę podłączyć wtykę od elektrycznego podgrzewacza filtra paliwa z renault.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W TDI plus po zapłonie pod maskę powinien być na zaworze N75 (zawór sterujący doładowaniem turbo) czy zawór odcinający paliwo do gaszenia silnika. Ale za dużo mocy się z niego nie wyciągnie bez spalenia bezpiecznika albo kabli) jak wspomniał Jarek. Najlepiej zasilić ten podgrzewacz przez przekaźnik z akumulatora a plus po zapłonie użyć jako sterowanie tego przekaźnika samochodowego 12V
Tutaj
https://audi80.pl/b4-1z-zamiana-sery ... t72512.htm
Kolega Munior piszę że nie potrzeba nic dodatkowo przerabiać i:
,, .Podłaczamy do plusa po zapłonie ... chwilowy prąd jaki ciągnie to ok.10 Amper ,po chwili spada do ok.3 amper"
Także jak Panowie stosować przekaźnik o którym pisze kolega maciek889?
No ja jestem zielony w elektryce ale chciałbym to zrobić jak najlepiej żeby nic przy tym nie popsuć.
_________________
https://audi80.pl/b4-1z-zamiana-sery ... t72512.htm
Kolega Munior piszę że nie potrzeba nic dodatkowo przerabiać i:
,, .Podłaczamy do plusa po zapłonie ... chwilowy prąd jaki ciągnie to ok.10 Amper ,po chwili spada do ok.3 amper"
Także jak Panowie stosować przekaźnik o którym pisze kolega maciek889?
No ja jestem zielony w elektryce ale chciałbym to zrobić jak najlepiej żeby nic przy tym nie popsuć.
_________________