Witam na samym początku chciałem dodać że jestem nowy i jeśli nie ta kat. to przepraszam.
Mam problem otóż mam silnik cofnięty do tyłu (tak mi się wydaje) półosie są lekko cofnięte do tyłu( wydaje mi się że powinny być prosto?) i jak mam skręcone koła na maxa to tak jakby przeskakiwały? Z przodu ta blacha co trzyma odbój jest na podkładkach wysunięta, bo inaczej nie dotyka wgl odbój a silnik jest pchnięty na maxa do przodu tak mi się wydaje? Czemu silnik jest niby na maxa do przodu, a jednak jest coś nie tak, odbój nie sięga?
[B4 2.0 ABT] Audi b4 cofnięty silnik problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4640
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A dźwignie zmiany biegów masz pionowo gdy jest na luzie?
A to przeskakiwanie to pewnie rozpadający się przegub zewnętrzny półosi.
Pokaże jeszcze odległość między górą głowicy a skrzynką akumulatora bo tam najłatwiej zobaczyć przesunięcie.
A to przeskakiwanie to pewnie rozpadający się przegub zewnętrzny półosi.
Pokaże jeszcze odległość między górą głowicy a skrzynką akumulatora bo tam najłatwiej zobaczyć przesunięcie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4640
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak silnik ze skrzynią biegów jest przesunięty do tyłu to dźwignia "na luzie" jest lekko pochylona do przodu a jak dojdzie jeszcze wyrobione "jabłko" to ciężko wrzucić bieg 1 i 5. Jeszcze można regulować położenie dźwigni więc, nie zawsze może to oznaczać przesunięty silnik (tylko regulacja jest trochę trudno dostępna bo trzeba od spodu odkręcić osłonę termiczną na wydechem aby się do niej dobrać więc prędzej przechylona dźwignia prędzej będzie oznaczać przesunięty silnik albo zgięty mechanizm).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga