Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Audi b4 cofnięty silnik problem

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
vipsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 25 wrz 2017, 21:47
Lokalizacja: Szczytno

[B4 2.0 ABT] Audi b4 cofnięty silnik problem

Post autor: vipsko » 13 paź 2017, 18:21

Witam na samym początku chciałem dodać że jestem nowy i jeśli nie ta kat. to przepraszam.
Mam problem otóż mam silnik cofnięty do tyłu (tak mi się wydaje) półosie są lekko cofnięte do tyłu( wydaje mi się że powinny być prosto?) i jak mam skręcone koła na maxa to tak jakby przeskakiwały? Z przodu ta blacha co trzyma odbój jest na podkładkach wysunięta, bo inaczej nie dotyka wgl odbój a silnik jest pchnięty na maxa do przodu tak mi się wydaje? Czemu silnik jest niby na maxa do przodu, a jednak jest coś nie tak, odbój nie sięga?
Obrazek

Obrazek

Obrazek

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 paź 2017, 18:35

A dźwignie zmiany biegów masz pionowo gdy jest na luzie?
A to przeskakiwanie to pewnie rozpadający się przegub zewnętrzny półosi.
Pokaże jeszcze odległość między górą głowicy a skrzynką akumulatora bo tam najłatwiej zobaczyć przesunięcie.

jarek197
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 17 wrz 2016, 10:31
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: jarek197 » 13 paź 2017, 19:55

maciek889 pisze:A dźwignie zmiany biegów masz pionowo gdy jest na luzie?
A co by znaczyło jakby dźwignia była krzywo?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 paź 2017, 20:16

Jak silnik ze skrzynią biegów jest przesunięty do tyłu to dźwignia "na luzie" jest lekko pochylona do przodu a jak dojdzie jeszcze wyrobione "jabłko" to ciężko wrzucić bieg 1 i 5. Jeszcze można regulować położenie dźwigni więc, nie zawsze może to oznaczać przesunięty silnik (tylko regulacja jest trochę trudno dostępna bo trzeba od spodu odkręcić osłonę termiczną na wydechem aby się do niej dobrać więc prędzej przechylona dźwignia prędzej będzie oznaczać przesunięty silnik albo zgięty mechanizm).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl