YES
PS. Dziś wielki dzień, wkońcu mam wolne week! Za chwilę jade do garażu obłaskawiać ducha tego samochodu. Oczywiście zdam wam wszystkim realacje i spostrzeżenia.
Może właśnie tak pomoge w przyszłości jakiemuś nieszczęśnikowi
[ Dodano: 2008-06-30, 22:11 ]
Witam
Tak jak obiecałem zdaje relacje.
W week wymieniłem regulator ciśnienia paliwa - zero poprawy!
Na "pocieszenie" okazało się również, że polecony warsztat od elektro, prawdopodobnie tak "butował" moją Lolę podczas ustawiania zapłonu iż ta dosłownie wypluła technologiczny "mostek" przy uszczelce pokrywy zaworów! :shock: (ten od stron płyty grodziowej silnika)
O prawidłowym ustawieniu zapłonu, ( wg. domowej receptury czarkaj { ave czarekj <ok>

} ) nie ma nawet o czym mówić! Słowem papudraki! Pierwszy i ostatni raz byłem u "fachowców"!
Dalej: wyciągnełem wtryski wraz z listwą. Sprawdzałem oring-i na wtryskiwaczach. Żal wymieniać bo widać że gumy zdrowe. Ładnie trzymają,wszystko suchutkie...
Profilaktycznie wymieniłem jedynie gumy na plastikowych obsadach wtryskiwaczy...
Co do moich słow iż motor nie pali na 1 i 3 gar muszę przeprosić wszystkich zainterosowanych! Oparłem się na słowach "specy" z "warsztatu" i własnej bezsilności w zdiagnozowaniu usterki! (pomału sam już głupieje)
Niemniej jednak objawy niedomagań ciepłego silnika - wykazują podobieństwo tejże usterki... Ale tak idąc po sznurku: cewka - nowa, zębnik apartu zapłonowego o.k. , hall nowy, palec nowy, kopuła nowa, przewody nowe, świece nowe. A cudów niema! Słowem cały układ zapłonowy Si!
Tak się tylko zastanawiam więc prosze mnie poprawić jeśli się myle. W mym wozie nie ma czegoś takiego jak czujnik połorzenia wału korbowego!? Jego zadanie spełnia hall ! Mówie prawde!? Wybaczcie jeśli zadaje już głupie pytania ale przy tym samochodzie i tej "KONKRETNEJ" usterce nie wiem juz nic i niczego juz nie jestem pewien! <buu>
PS. Jutro sprawdze jeszce nową pompe paliwa i silnik krokowy....

Tylko nie będe się pierdol&% i założe wszystko nowe... Zresztą i tak nie mam jak sprawdzić ciśnienia paliwa... Kombinować z manometrami, robić przyrządy warsztatowe dla jednego wozu...

Zobaczymy na nowym urządzonku:-P Może da jednak prąd z tego :lol:
Pozdr! <ok>
[ Dodano: 2008-07-01, 21:15 ]
Odpadam...nie wiem co jeszcze może być nie tak :oops: ! Dziś na ruszt poszła nowa pompa paliwa... zero poprawy. Wciąż szarpie. Pomaga wtedy jedynie delikatne popuszczenie pedału gazu, silnik przestaje "pierdzieć" i wolno acz spokojnie wkręca się na obroty :-|
Zastanawiam się teraz, że to może ja robie cośnie tak podczas ustawiania zapłonu. Czarku czy mógłbyśmi jeszcze raz, spokojnie wytłumaczyć i jeśli jest taka konieczność zwrócić moją uwagę na na jakiś "szkopuł" podczas procedury ustawiania zapłonu!? Może to ja coś przeoczyłem!? :oops:
PS. Zadałem już to pytanie ale może umknęło ono gdzieśw potoku mych słów/liter:
-czy w ABK jest czujnik położenia wału korbowego? Czy może jego rolę spełnia Hall i jest tylko on? :-|
[ Dodano: 2008-07-03, 21:57 ]
Zapomniałem...sterownik silnika też zmieniony! Podane przez ciebie czarkuj nr. tego kompa w którym pada pamięc nawet nie pokrywająsię z moimi...
W week wezme na ruszt dalszą część układu dolotowego - mianowicie kolektor ssący. Cała elektronika jest nowa więc stawiam teraz na części mechaniczne i lewe powietrze...
pozdrawiam znudzonych mym wątkiem
