Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] nierówna praca

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
lolnik904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 27 lip 2017, 20:34

[B4 2.0 ABK] nierówna praca

Post autor: lolnik904 » 15 wrz 2017, 18:58

Witam serdecznie.

Mam takie pytanie. Ostatnio zauważyłem nierówną pracę silnika na biegu jałowym. Postawiłem na uszczelkę kolektora ssącego. Dzisiaj odebrałem samochód z naprawy i jeszcze gorzej. Na benzynie pracuje równo ale trzyma wysoko obroty około 1300 obrotów. Na gazie dobrze trzyma tylko trzesie buda. Dodam, że podłączyli czujnik temperatury. Wcześniej ten kabelek był przerwany i działo to w miarę dobrze. Jutro mam wymienić cewkę , kopułkę oraz przewody. Czy ewentualnie pomoże samo wyczyszczenie SILNIKA KROKOWEGO. Będę wdzięczny za pomoc wszystkim.

[ Dodano: 2017-09-15, 18:58 ]
Może dodać do tego jeszcze przekaźnik 30?
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2017, 20:44 przez lolnik904, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 wrz 2017, 20:43

lolnik904 pisze:Czy ewentualnie pomoże samo wyczyszczenie SILNIKA KROKOWEGO.
na początek mały wyjaśnienie abk nie ma czegoś takiego. Ma za to zawór stabilizacji biegu jałowego.

Przyczyn może być sporo, dziwię się tylko że zacząłeś od uszczelki pod ssącym bo jako ostatnie bym to obstawiał.
Zacznij od poszukania nieszczelności w dolocie.
Jaki gaz? nie było strzału gazu w dolot?

Dodam też że sporo już było pisane na ten temat, więc możesz jakieś inne tematy przejrzeć.

lolnik904
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 27 lip 2017, 20:34

Post autor: lolnik904 » 16 wrz 2017, 18:48

Witam.

Postanowiłem jeszcze dzisiaj wymienić przewody, kopułke i palce oraz oczywiście bezpiecznik numer 30.
Dalej nic. Postanowiłem pojechać już do 3 warsztatu i bingooo!!! Znaleźli - winnym okazały się oringi na listwie wtryskowej. Dziękuję bardzo za pomoc. Silnik chodzi teraz jak nowy !!!

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 20 paź 2017, 07:33

PieterB może ty wiesz jakie oringi pasują do tych wtryskiwaczy w ABK? Może u mnie to właśnie to ;p Chcę kupić przed dotykaniem ich.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 paź 2017, 08:24

Obrazek

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 20 paź 2017, 08:33

Dzięki, znów zapomniałem, że ETKA ma wszystko ;p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl