Witam serdecznie.
Mam takie pytanie. Ostatnio zauważyłem nierówną pracę silnika na biegu jałowym. Postawiłem na uszczelkę kolektora ssącego. Dzisiaj odebrałem samochód z naprawy i jeszcze gorzej. Na benzynie pracuje równo ale trzyma wysoko obroty około 1300 obrotów. Na gazie dobrze trzyma tylko trzesie buda. Dodam, że podłączyli czujnik temperatury. Wcześniej ten kabelek był przerwany i działo to w miarę dobrze. Jutro mam wymienić cewkę , kopułkę oraz przewody. Czy ewentualnie pomoże samo wyczyszczenie SILNIKA KROKOWEGO. Będę wdzięczny za pomoc wszystkim.
[ Dodano: 2017-09-15, 18:58 ]
Może dodać do tego jeszcze przekaźnik 30?
[B4 2.0 ABK] nierówna praca
[B4 2.0 ABK] nierówna praca
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2017, 20:44 przez lolnik904, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
na początek mały wyjaśnienie abk nie ma czegoś takiego. Ma za to zawór stabilizacji biegu jałowego.lolnik904 pisze:Czy ewentualnie pomoże samo wyczyszczenie SILNIKA KROKOWEGO.
Przyczyn może być sporo, dziwię się tylko że zacząłeś od uszczelki pod ssącym bo jako ostatnie bym to obstawiał.
Zacznij od poszukania nieszczelności w dolocie.
Jaki gaz? nie było strzału gazu w dolot?
Dodam też że sporo już było pisane na ten temat, więc możesz jakieś inne tematy przejrzeć.