
Andrzej Doc - moje auta.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5501
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Doc
- Administrator
- Posty: 4647
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Kolejny "konik". 
Wysłałem na fb, ale lepiej na naszym forum.
Nowy mój montaż. Folia carbon 3M oklejana. Spójrzcie... stare typu "meble w aucie PRL" i nowe powiedzmy 2016/2017
. Audi A6 C5.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Ps.
Ciii...
Folię dostałem za free z: https://audi80.pl/topics122/folie-sa ... 103429.htm


Wysłałem na fb, ale lepiej na naszym forum.
Nowy mój montaż. Folia carbon 3M oklejana. Spójrzcie... stare typu "meble w aucie PRL" i nowe powiedzmy 2016/2017




Ps.
Ciii...

Folię dostałem za free z: https://audi80.pl/topics122/folie-sa ... 103429.htm



- Doc
- Administrator
- Posty: 4647
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Moje A6 C5 1.8T
Cześć.
Dzisiaj poleciałem na parking (zimny silnik ) aby odpalić auto. Odpaliłem (bez 'dawania buta') i za 2-4 sekundy silnik zgasł. Hmm, odpalam drugi razem... i nie odpala ale dźwięk taki jakbym świece zapłonowe wykręcił. Co to może być?
Pasek rozrządu?, napęd na koło wałka rozrządu?
Nic nie usłyszałem z walnięciem, uderzeniem, piszczeniem itd.
Ehh
jak sądzicie? Absolutny remont/regeneracja silnika? Czyli... kolejny silnik bo koszty z regeneracją ogromne.
ps.
Rok temu po wypadku zmieniłem silnik. Sprawdzałem, gadałem z używanym paskiem rozrządu itd. Było OK. Poza tym... bardzo mało km u mnie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Piotrek "PieterB" odpisał:
Nie znam tych silników dokładnie i jakichś szczegółów Ci nie podam ale sam stan paska dość łatwo sprawdzić po zdjęciu osłony paska rozrządu
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cześć.
Dzisiaj poleciałem na parking (zimny silnik ) aby odpalić auto. Odpaliłem (bez 'dawania buta') i za 2-4 sekundy silnik zgasł. Hmm, odpalam drugi razem... i nie odpala ale dźwięk taki jakbym świece zapłonowe wykręcił. Co to może być?
Pasek rozrządu?, napęd na koło wałka rozrządu?

Ehh


ps.
Rok temu po wypadku zmieniłem silnik. Sprawdzałem, gadałem z używanym paskiem rozrządu itd. Było OK. Poza tym... bardzo mało km u mnie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Piotrek "PieterB" odpisał:
Nie znam tych silników dokładnie i jakichś szczegółów Ci nie podam ale sam stan paska dość łatwo sprawdzić po zdjęciu osłony paska rozrządu
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2017, 02:46 przez Doc, łącznie zmieniany 3 razy.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4647
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Piotrku... uff. DZIAŁA ! ! ! 
Klubowicze ponieważ auto stało 4 dni... dzisiaj właśnie po sprawdzeniu paska kręciłem ok 4 sek. Nic z tego. W końcu raz 'zakręciłem' ok 8 sek. i! w końcu odpalił!
. Nigdy czegoś takiego nie miałem. Po wyłączeniu i odpaleniu ponownym jest ok.
Zobaczę jutro jak będzie. 2, 3 dni temu kilka razy włączałem kluczyk (włączała się pompa paliwa) i sprawdzałem sobie prąd 12V. Próbowałem z LEDem. Takie moje pierdoły z taśmą LED. Może dlatego? Silnik nie był odpalony.
Przyjaciele... pytanko. Jak sądzicie, pasek wygląda OK. Czy trzeba zmienić i polecieć do warsztatu? Silnik kupiłem rok temu i nie wiem ile było km.
Moja fotka.
![Obrazek]()

Klubowicze ponieważ auto stało 4 dni... dzisiaj właśnie po sprawdzeniu paska kręciłem ok 4 sek. Nic z tego. W końcu raz 'zakręciłem' ok 8 sek. i! w końcu odpalił!

Zobaczę jutro jak będzie. 2, 3 dni temu kilka razy włączałem kluczyk (włączała się pompa paliwa) i sprawdzałem sobie prąd 12V. Próbowałem z LEDem. Takie moje pierdoły z taśmą LED. Może dlatego? Silnik nie był odpalony.
Przyjaciele... pytanko. Jak sądzicie, pasek wygląda OK. Czy trzeba zmienić i polecieć do warsztatu? Silnik kupiłem rok temu i nie wiem ile było km.
Moja fotka.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4647
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
PieterB, Dareczek (mąż mojej siostry, bez komentarza) podczas zmiany silnika powiedział "wiesz co... pasek bardzo dobry". To jest wieś, taka budka niż warsztat. Dalej silnik był położony w warsztacie innego facet. Audi A6 C5 kupił w Anglii. To było kilka mc czy nawet rok z autem położonym u niego. Patrzę na pasek... faktycznie 2015r. Na pewno jakiś Angliczek zmienił... bo skąd, toć to tyle lat z autem.
Ogólnie masz rację Piotrku, najlepiej zmienić.
Ogólnie masz rację Piotrku, najlepiej zmienić.
Cześć.
Według mnie ten "carbon" wyszedł bardzo dobrze , drewno ma swój klimat ale jakoś w C5 bardziej pasuje nowsza wersja
Co do odpalania to sądzę że po dłuższym postoju po prostu spłynął olej z popychaczy stąd dłuższe kręcenie i odgłos jakby braku ciśnienia - miałem coś takiego w warsztacie wiele razy - nie martw się i obserwuj.
Co do paska, ja sądzę że jeśli jest markowy i widać na nim napisy to jest jeszcze ok - zależy jakie przebiegi robisz i jakie koszty chcesz ponosić.
Pozdro.
Według mnie ten "carbon" wyszedł bardzo dobrze , drewno ma swój klimat ale jakoś w C5 bardziej pasuje nowsza wersja

Co do odpalania to sądzę że po dłuższym postoju po prostu spłynął olej z popychaczy stąd dłuższe kręcenie i odgłos jakby braku ciśnienia - miałem coś takiego w warsztacie wiele razy - nie martw się i obserwuj.
Co do paska, ja sądzę że jeśli jest markowy i widać na nim napisy to jest jeszcze ok - zależy jakie przebiegi robisz i jakie koszty chcesz ponosić.
Pozdro.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4647
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Cześć. 
Kolejny mój montaż folii carbon 3M.
Patrząc na osłony obudowy kierownicy koło stacyjki (klucza), rysy i nie tylko... nie mogłem na to patrzeć. Obrzydliwość.
Co prawda 98/99r, więc myślałem... "olać, malować (spray) czy folia która mi została?" I zacząłem. 
Montaż wcześniejszy, abyście dokładnie zobaczyli. Pokazanie obudowy:
Odkręcenie, zdemontowanie poduszki airbag, odkręcenie ustawienia kierownicy, kierownica, dwie osłony obudowy.
Otłuszczanie "wywalenie" starej, oryginalnej "miękkiej" farby. Rozcieńczalnik NITRO. Dość sporo "roboty".
Na koniec lekkie mycie z benzyną ekstrakcyjną.
Koniec montażu folii carbon 3M. Podczas robienia, tak jak widać suszarka, dobry, mały nóż.
(dziwne zdjęcie z telefonem. Tam nie ma rysy. Dziwnie wygląda, ale jest ok)
Po zamontowaniu. Poduszka, kierownica itd itd... z kiepski zdjęciem, prawie noc, ale... dla mnie git malina.

![Obrazek]()

Kolejny mój montaż folii carbon 3M.
Patrząc na osłony obudowy kierownicy koło stacyjki (klucza), rysy i nie tylko... nie mogłem na to patrzeć. Obrzydliwość.


Montaż wcześniejszy, abyście dokładnie zobaczyli. Pokazanie obudowy:
Odkręcenie, zdemontowanie poduszki airbag, odkręcenie ustawienia kierownicy, kierownica, dwie osłony obudowy.
Otłuszczanie "wywalenie" starej, oryginalnej "miękkiej" farby. Rozcieńczalnik NITRO. Dość sporo "roboty".

Koniec montażu folii carbon 3M. Podczas robienia, tak jak widać suszarka, dobry, mały nóż.
(dziwne zdjęcie z telefonem. Tam nie ma rysy. Dziwnie wygląda, ale jest ok)
Po zamontowaniu. Poduszka, kierownica itd itd... z kiepski zdjęciem, prawie noc, ale... dla mnie git malina.


Ostatnio zmieniony 17 paź 2017, 01:11 przez Doc, łącznie zmieniany 3 razy.