Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] po nagrzaniu gaśnie

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

[B4 2.8 AAH] po nagrzaniu gaśnie

Post autor: Rychu82 » 22 paź 2017, 09:50

Cześć,

Czy ktoś się spotkał z takimi objawami:

SYTUACJA:
Auto odpala normalnie, trzyma fajnie obroty na ssaniu 1000-1100. po lekkim nagrzaniu lekko wzrastają na 3 sekundy(do 1200-1250obr) a potem szybko opadają.

PROBLEM:
Gdy obroty szybko opadają po wyjsćiu silnika z trybu ssania i nie zdążę dotknąć nogą gazu to spadną za nisko i zgaśnie.
Jak zdążę złapać ten moment i nacisne na sekunde pedał gazu to spadaja już normalnie i zostają na 760

Poteam jest wszystko OK. Nie ma żadnego falowania obrotów, silnik ciągnie płynnie i ma moc
Odmy czyste, przepustnica czysta (zbiorniczek odmy z odpływem)

Mechanik stwierdził, że to może być silniczek krokowy, ale zanim wydam kilka stówek to wolę się podpytać tutaj czy ktoś już tego nie przerabiał?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 paź 2017, 10:13

Odepnij nastawnik biegu jałowego powinno działać stabilne koło 700obr.

Takie coś miałem kiedy schodził z obrotów zamiast spadać na 750 schodził nisko na 300 a czasem gasł ale to były walnięte sondy. No i w czasie jazdy trochę zadławiła musiał pomyśleć zanim przyspieszył ale to była sekunda-y.

Po drugie AAH uczy się stabilizacji biegu jałowego trzeba przejechać trochę km by było ok po resecie ECU zawsze będzie fiksował bieg jałowy.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2017, 10:22 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 22 paź 2017, 10:21

działa stabilnie bez jego odłączania. Problem ma z gaśnięciem jak opisałem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 paź 2017, 10:24

Szukaj przyczyny gdzieś indziej brudny nastawnik zawieszający sie miał byś problem często a nie tylko w tym momencie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl