Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Problem z spalaniem lpg !!

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 paź 2017, 19:40

las12 pisze:od gazu
to nie mogłeś od razu tak napisać? a nie koledzy się produkują myśląc że chodzi o zupełnie co innego
maciek889 pisze:Bo myślałem że o ten od regulacji obrotów na przepustnicy (potocznie nazywany krokowym).
W dodatku jak chodzi o attuator(krokowy) to trzeba było założyć temat w dziale dotyczącym lpg - nie uważasz.
I w dodatku wychodzi na to że nadal kontynuujesz temat którego jeszcze nie skończyłeś, więc scaliłem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 paź 2017, 21:18

Jak chcesz jechać do jakiegoś speca to on już będzie miał na miejscu ten regulator na śrubę.
Wyregulować możesz wg. poniższej procedury:

Najpierw na podwyższonych obrotach (ok. 2500-3000RPM) trzymając cały czas tak samo uchyloną przepustnicę podczas regulacji, reguluj śrubą na wężu tak aby uzyskać najwyższe obroty. Później na napięciem membrany (zwykle większa śruba na parowniku) aby też uzyskać najwyższe obroty przy puszczonym gazie. Później znów sprawdzić na podwyższonych.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

las12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Łabowa

Post autor: las12 » 15 paź 2017, 10:30

to nie bedzie roznicy czy elektryczny czy mechaniczny?

[ Dodano: 2017-10-15, 10:30 ]
nie da sie naprawic tego elektrycznego?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 paź 2017, 10:51

Po pierwsze trzeba sprawdzić parametry w programie bo możliwe, że krokowy od gazu jest sprawny.
A problemem są nastawy w sterowniku gazu bo np. parownik jest już stary i inaczej podaje gaz niż w momencie gdy było to ustawiane. Albo sonda lambda umarła albo się odłączyła.

A mechaniczna regulacja daje ci cień nadziei, że sam byś sobie wyregulował bez podłączania instalacji pod komputer.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

las12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Łabowa

Post autor: las12 » 16 paź 2017, 17:54

sonda jest sprawna da sie naprawic ten mechaniczny ? jak wgl szukac krokowego po nr ze starego czy jak ? czy kupic mechaniczny i kombinowac?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 paź 2017, 18:02

las12 pisze:da sie naprawic ten mechaniczny ?
co Ty chcesz naprawiać? bo ja nie rozumiem
las12 pisze:jak wgl szukac krokowego po nr ze starego czy jak ? czy kupic mechaniczny i kombinowac?
przecież decyzja należy do Ciebie - albo kupisz taki jak masz albo mechaniczny.

Maciek chyba już dokładnie Ci opisał jakie masz możliwości.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Miracle Man
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 paź 2017, 20:42
Lokalizacja: Domu

Post autor: Miracle Man » 23 paź 2017, 09:35

Witam na forum jestem nowy i ogólnie początkujący kierowca. Mam problem ze swoim abt 90 km pb lpg 2 generacja. Otòż po przejechaniu 15 km poczułem swąd spalenizny jakby od przełącznika ( diody na nim świecą ). Mianowicie jadąc z prędkością 70 km/h (na lpg) wduszając pedał gazu silnik głucho wył a auto nie przyśpieszało, przyłączyłem na benzyne wszystko ok po 5 km z powrotem na lpg z prędkością 60 km/h i to samo co wcześniej. Możliwe że zostawiłem przełącznik w pozycji środkowej, lub filtr czas wymienić. Dziś za pierwszym razem udało mi sie odpalić na lpg z pozycji środkowej (wcześniej tego nie robiłem) chyba że sterownik gazu sie spalił?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 23 paź 2017, 09:57

Zobacz czy się nie spaliły styki w kostce z tyłu przełącznika. A co do problemu z przyspieszaniem to może sterowanik który zmienia I generacje LPG w II coś ześwirował jak dostawał dziwne zasilanie. Bo elektrozawory lpg by odcięły gaz całkowicie jakby napięcie spadło do zera.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Miracle Man
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 paź 2017, 20:42
Lokalizacja: Domu

Post autor: Miracle Man » 23 paź 2017, 15:49

Sterownik nie śmierdzi, styki kostka przełącznika zdrowe ( diody na nim świecą ) wymienie ten filtr i dam znać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga