[All] Diagnostyka - VAG - wszystko o ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 sie 2017, 12:48
- Lokalizacja: Gryfino
I tak dla pewności: lambda factor ma się zbliżać do wartości 1 ( 0.97 -1.03) na biegu jałowym.
A co do tego bloku 000 to nic się nie znajdzie ?
Bo 5 wartość coś mówi o lambda. patrzyłem na przebiegi w VC scope i normalnie wartość oscylowała od 110 do 128 a jak odłączyłem lambdę wyrównało się to do około 100 i zaczęły się pokazywać dziwne wartości. A robię bo po wymianie nastawnika przypustnicy który się zawieszał, na nowy, autko dodaje samo gazu i wywala błędy:00523 00525 00670
A co do tego bloku 000 to nic się nie znajdzie ?
Bo 5 wartość coś mówi o lambda. patrzyłem na przebiegi w VC scope i normalnie wartość oscylowała od 110 do 128 a jak odłączyłem lambdę wyrównało się to do około 100 i zaczęły się pokazywać dziwne wartości. A robię bo po wymianie nastawnika przypustnicy który się zawieszał, na nowy, autko dodaje samo gazu i wywala błędy:00523 00525 00670
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
proszę kiedyś jeden z kolegów z forum zapodawałparcelan pisze:A co do tego bloku 000 to nic się nie znajdzie ?
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/000.html
https://audi80.pl/topics102/b4-abt-b ... t86998.htm
Widziałem to i dla mnie to nie pasuje do ABT dzisiaj miałem w okienku wartość 34 i jeżeli dobrze rozumiem jest to RPM Czyli 34obr/s czy może 340 a może 3400. było to na biegu jałowym. Po tym opisie i jego analizie stwierdziłem ze albo ja tego nie rozumiem albo jest tu coś nie tak, i napisałem na forum.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
blok 000 to system binarny, przeliczyć graniczy z cudem nie ma nigdzie info . 5 wartos wyuczenie się lambdy.
Robisz to bardzo nie profesjonalnie co do pierwszego błędu skasuj i zobacz jak wróci to masz uszkodzoną górną obudowę wtrysku czujnik IAT lub uszkodzona wiazke trzeci błąd przez grzebanie w nastawniku zrób procedurę prawidłową wymiany znajdziesz na forum, a drugi do sprawdzenie kiedy ten bład się pojawia bo być może a raczej pewne że przez LPG i tak musi zostac.
parcelan pisze: A robię bo po wymianie nastawnika przypustnicy który się zawieszał, na nowy, autko dodaje samo gazu i wywala błędy:00523 00525 00670
Robisz to bardzo nie profesjonalnie co do pierwszego błędu skasuj i zobacz jak wróci to masz uszkodzoną górną obudowę wtrysku czujnik IAT lub uszkodzona wiazke trzeci błąd przez grzebanie w nastawniku zrób procedurę prawidłową wymiany znajdziesz na forum, a drugi do sprawdzenie kiedy ten bład się pojawia bo być może a raczej pewne że przez LPG i tak musi zostac.
I tu pojawia się problem. Wymianę nastawnika zrobiłem zgodnie z opisem na forum. po czym sprawdziłem wartości, bo wydawało mi się że coś jest nie tak, ale nic jutro zrobię to znów. Co z tym czujnikiem IAT. Z tego co się orientuje to słabo z jego wymianą. Ten komplet błędów pojawia się non stop. Usuwałem już 5 lub 6 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko