Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Wąż chłodnicy i "miejsce" na czujniki

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
keyser2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 sty 2017, 15:06

[B4 2.0 ABT] Wąż chłodnicy i "miejsce" na czujniki

Post autor: keyser2 » 26 paź 2017, 23:01

Witam

Potrzebuję pomocy. Cieknie mi po prawej stronie bloku (stojąc przodem do maski). Mam dwie możliwości.
Ktoś źle przyciął górny wąż chlodnicy i na dole obejma ledwo go łapie, ale bardziej wydaje mi się, że cieknie z miejsca łączenia "stelaża" na czujniki (szary i niebieski). Jest to możliwe? Jak to miejsce uszczelnić?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 paź 2017, 23:21

keyser2, no nic nadzwyczajnego ;-) jest tam oring który już pewnie jest be w dodatku bardzo często jest tam wyżarte przez takie właśnie wycieki wiec trzeba użyć jeszcze silikonu. Może jeszcze cięc z pod samych czujników gdzie też są oringi.

keyser2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 sty 2017, 15:06

Post autor: keyser2 » 26 paź 2017, 23:42

Właśnie te oringi wymieniałem łącznie z czujnikami. Oring między blokiem silnika a "stelażem"? Masz może gdzieś numer tej części?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 paź 2017, 23:43

Jeżeli spod czujników , to tam są oringi i trzeba by było je wymienić, ewentualnie z króćca i tez oring wymaga wymiany plus dodatkowo można delikatną warstwe dać dirko / reinzosil.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 27 paź 2017, 06:54

Na pierwszy rzut oka wygląda, że pasuje z ABK. Alledrogo. Ja zmieniłem cały bo wyszło, że miał mikropęknięcie plastiku i ciekło. Jak masz wżery na amelinium to musisz czymś posmarować zanim założysz. Jeżeli spod czujników to na allegro szukaj oring czujnika temperatury one są specjalnie grubsze bo w komplecie ich nie ma. A samego oringu tego dużego (037121687 pierscien uszczelniajacy 36X3,15) chyba nie opłaca się zmieniać lepiej cały plastik (oring w komplecie).

keyser2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 sty 2017, 15:06

Post autor: keyser2 » 27 paź 2017, 08:53

Czuniki wymieniałem razem z oringami (kupiłem je w aso bo mam blisko).
Co do tego plastiku (krociec wody) - w oryginale jest metalowe?? Tam idzie oring jeszcze? (w zestawie go nie widzę)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 paź 2017, 09:00

keyser2 pisze:Co do tego plastiku (krociec wody) - w oryginale jest metalowe??
a masz metalowy?
keyser2 pisze:Tam idzie oring jeszcze? (w zestawie go nie widzę)
powinien być, już kilka razy kupowałem i zawsze był

keyser2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 sty 2017, 15:06

Post autor: keyser2 » 27 paź 2017, 09:10

No wlaśnie takie miałem wrażenie jak sprawdzałem skąd leci..

EDIT:
Plastikowy...
W aso jak pytałem to 85zł. Za plastik chyba nie warto.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 27 paź 2017, 17:50

ja bym kupił,te toprany i inne to pękają po roku

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 paź 2017, 18:08

keyser2 pisze:Plastikowy...
no nie inaczej bo metalowe to chyba tylko w b3 były ;-)
keyser2 pisze:W aso jak pytałem to 85zł. Za plastik chyba nie warto.
ale po co kombinować skoro nie jest pęknięty to tylko oring i po bólu
czarekHD, e tam, u mnie już 2 rok siedzi lub coś około

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 paź 2017, 18:48

Przeważnie pękają dlatego oring puszcza, tylny czy boczny to tandeta wyginają się jak plastelina od temperatur. Przeważnie wytrzymują 2-3 lata.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 paź 2017, 19:16

Jarku no z tym trzeba się liczyć że wieczne to to nie będzie, niestety nic lepszego nie było pod ręką.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 paź 2017, 20:11

No właśnie ciekawe ile ori wytrzymuje, bo tylny to już mam na długo podpasił alu z tdi.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 paź 2017, 23:40

Tylny mozna z nowszych tdi dobrać , Gdzie są świece żarowe do podgrzewania płynu.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 paź 2017, 09:51

Sa tez bez czujnika,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl