[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy
A jak miałbym uszczelnić ta grodź? Ja w komorze raczej wycieków żadnych nie widziałem. No ale zobaczę to. No to powiedz mi, to niekoniecznie musi być nagrzewnica? Ogólnie termostat się otwiera, też w ciemno kupiłem bo myślałem że coś z nim mam ale wyczyściłem zegar bo nie pokazywało mi temperatury na zegarach i teraz pokazuje ją w trasie 83st, na postoju docchodzi do 87 i załącza wiatrak także chyba od tej strony jest ok. Nie pokazywało też poziomu paliwa ale wyczyściłem reduktor napięcia i jakoś o dziwo na chwilę obecną działa. Za to przestał pracować zegar od obrotów. To taki ubytek płynu chłodniczego jest okej?Jarewa pisze:Po pierwsze wyklucz komorę silnika dobrze uszczelnij grodź szczególnie przy osłonie akumulatora. I zaglądnij do komory silnika PM ma słabe punkty Kolektor ssący kruciak z tyłu głowicy one jak ciekną to bezpośrednio parują i opary mogą przedostawać się do wlotu nagrzewnicy.
No tak tylko jak ja uczelnic. Sa jakieś sposoby? No to fakt nie ma filtra ale tak od 4 lat miałem założona chociaż pończoche Żeby syf nie wlatywał, a od 3 miesięcy mam filtr węglowy przyczepiony do tej kratki pod maskownica przy szybie. Z 2 miesiące temu odgrzybiales nawiew i w sumie efektu żadnego nie było.Jarewa pisze:Ubytek nie jest ok nie powinno znikać. Pisałem nie koniecznie nagrzewnica ale jej też nie wykluczam pierw upewnij się te miejsca i szczelnością grodzi.
Nagrzewnica też może być zajeb... bo nie masz filtra i efekt będzie podobny brud syf sprzyja trzymaniem wilgoci.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przepraszam, wiadomo każdemu zależy na jak najszybszej pomocy. Nadrobiłem zaległości.Krzysiek 84 pisze:lexuzzzz, Zanim dołączysz do Polskiego Klubu Audi 80, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań. Miło by było gdybyś przedstawił nam również swoją 80tkę w dziale Moje Audi 80
Sprawdziłem kruciak i on zdaje się być suchy, kolektora ssącego nie sprawdziłem bo chyba muszę zdjąć cała ta puszkę os filtra powietrza. Ogólnie nie widać żeby był gdzieś zalany i żeby gdzieś leciało, jedynie przy pompie wspomagania widać jakiś tłusty plyn ale już przeschniety. A jeśli o szczelność to niestety nie wiem jak miałbym to uszczelnic. A jakbym umyl silnik? Tylko nie wiem czy wolni karcherem. Może wtedy bym zauważył jakieś świeże plamy.
EDIT:
Widzę że chyba nikt nie spotkał się z takim problemem. Podpowie mi ktoś czy warto kupować nagrzewnice firmy Termotec? W jednym z motoryzacyjnych sklepów powiedział że tylko taka ma dostępna ale nie wiem czy to jakaś firmowa nagrzewnica czy chińskie dziadostwo. Widziałem że nie polecacie febi bo jednemu z kolegów bardzo często wysiadala. Z góry dzięki
EDIT2:
W Arpolu Topran w promocji 50zł niby kosztuje normalnie około stówki
Pol Car 54zł
Nissens 112zł i dedykowany do tego modelu audi Nissens za 120zł.
I nie wiem jaką wybrać.
Gdyby ktoś kiedyś spotkał się z takim samym problemem jak ja to potwierdzam że wymiana nagrzewnicy pomogła. W tym korytku gdzie znajduje się nagrzewnica miałem masę lisci na nagrzewnicy, jakiś muł w korytku na dnie i jakiś olej? Na szczęście teraz jest już dobrze. Może dlatego tak pasowało. Dzięki wszystkim za pomoc.
Witam
odgrzeję temat tych nieszczęsnych klap, u mnie wydmuchało piankę na tych klapach, rozebrałem wszystko i próbuję tak jak opisywane jest przykleić piankę taką pod panele,za pomocą kleju kropelka i trochę lipa jest bo nie chce się przyklejać, może ktoś kto to robił poda link, nazwę kleju którego używał?
odgrzeję temat tych nieszczęsnych klap, u mnie wydmuchało piankę na tych klapach, rozebrałem wszystko i próbuję tak jak opisywane jest przykleić piankę taką pod panele,za pomocą kleju kropelka i trochę lipa jest bo nie chce się przyklejać, może ktoś kto to robił poda link, nazwę kleju którego używał?