Lepszy byłby 10w40 , i filtr MannKiszka92 pisze:Teraz to mam 15w40 i filtr filtrona
Chyba , że masz duże ubytki oleju.
Hm, z tego co mi wiadomo dwie pierwsze cyfry nie mają wpływu na określenie lepkości po rozgrzaniu, tylko te drugie.tomek1982 pisze:czujnik położenia przepustnicy ok ?
Sprawdzałes przewód od wtrysku rozruchowego ,czy nie ma przerwy,potrafily sie zaraz za wtyczką nadrywać.
Podpinałeś pod vaga czy nie wypluł błędów.
Sonda zwarcia nie ma ?
Olej 15 w nie zbyt dobre rozwiązanie ,nie do tego silnika a po drugie 15 w po rozgrzaniu to siki weroniki
Podpinam się, u mnie podobnie - 18 do 20% wynosi wartość "Engine load" na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. Czy w czymś to przeszkadza? Klapka zimnego przepływomierza porusza się płynnie, ale nie na "dmuch" jak to niektórzy pisali.PieterB pisze:no najłatwiej było by podmienić przepływkę jeśli na innej będzie pokazywać to samo to wielce prawdopodobne jest to co pisałem wyżej, gdzieś jeszcze jest nieszczelność. Bo 90 procent przypadków jakie widziałem to właśnie taki był powód.Zib3l pisze:Jak mi ktoś poda sensowny powód 19%na moim przepływomierzu będę wdzięczny.
Co prawda te 19 to też nie jest jakaś tam tragedia a dopisz jeszcze jakie czasy wtrysku masz na wolnych obr i na rozgrzanym silniku.