Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Na zimnym silniku trzęsie po odpaleniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lis 2017, 13:17

Kiszka92 pisze:Teraz to mam 15w40 i filtr filtrona
Lepszy byłby 10w40 , i filtr Mann

Chyba , że masz duże ubytki oleju.

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

Post autor: Kiszka92 » 01 lis 2017, 16:24

No właśnie były ubytki, i teraz 15w testuje,

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 01 lis 2017, 21:18

czujnik położenia przepustnicy ok ?
Sprawdzałes przewód od wtrysku rozruchowego ,czy nie ma przerwy,potrafily sie zaraz za wtyczką nadrywać.

Podpinałeś pod vaga czy nie wypluł błędów.
Sonda zwarcia nie ma ?
Olej 15 w nie zbyt dobre rozwiązanie ,nie do tego silnika a po drugie 15 w po rozgrzaniu to siki weroniki

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 06 lis 2017, 00:35

tomek1982 pisze:czujnik położenia przepustnicy ok ?
Sprawdzałes przewód od wtrysku rozruchowego ,czy nie ma przerwy,potrafily sie zaraz za wtyczką nadrywać.

Podpinałeś pod vaga czy nie wypluł błędów.
Sonda zwarcia nie ma ?
Olej 15 w nie zbyt dobre rozwiązanie ,nie do tego silnika a po drugie 15 w po rozgrzaniu to siki weroniki
Hm, z tego co mi wiadomo dwie pierwsze cyfry nie mają wpływu na określenie lepkości po rozgrzaniu, tylko te drugie. :-)
A co do VAG-a to przy jakichkolwiek usterkach tego typu to podstawa. Szkoda czasu i portfela na dywagacje "może to, może tamto". Już sam się o tym przekonałem.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 08 lis 2017, 08:30

Jarewa pisze:Jeszcze nie widziałem klona VCDS możesz podać aukcje czy stronę gdzie zakupiłeś?? czy na pewno vcds??
Już od 2 dni w Polsce. Czekam na listonosza xD

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 lis 2017, 19:31

Czytałem o nim ma jedną wadę tak myślałem że nie ma łatwo, można używać tylko z programem płytą dołączonym do interfejsu inaczej poleci:)

Adako jednak dobrze się zabezpieczyło klucz licencji sprzętowy.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 lis 2017, 19:38

Znajmy też miał klona aby używać musi cofać datę i rozłączać internet.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 09 lis 2017, 07:06

To ty masz starsza wersję, od wersji 12.1 nie trzeba cofać dat i innych (internet należy wyłączyć). A faktem jest, że trzeba korzystać z dołączonego zcrackowanego oprogramowania.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 11 lis 2017, 22:49

PieterB pisze:
Zib3l pisze:Jak mi ktoś poda sensowny powód 19%na moim przepływomierzu będę wdzięczny.
no najłatwiej było by podmienić przepływkę jeśli na innej będzie pokazywać to samo to wielce prawdopodobne jest to co pisałem wyżej, gdzieś jeszcze jest nieszczelność. Bo 90 procent przypadków jakie widziałem to właśnie taki był powód.
Co prawda te 19 to też nie jest jakaś tam tragedia a dopisz jeszcze jakie czasy wtrysku masz na wolnych obr i na rozgrzanym silniku.
Podpinam się, u mnie podobnie - 18 do 20% wynosi wartość "Engine load" na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. Czy w czymś to przeszkadza? Klapka zimnego przepływomierza porusza się płynnie, ale nie na "dmuch" jak to niektórzy pisali.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lis 2017, 07:59

h/k pisze:Czy w czymś to przeszkadza?
nie widząc innych parametrów ciężko coś powiedzieć
Klapka zimnego przepływomierza porusza się płynnie, ale nie na "dmuch" jak to niektórzy pisali.
nom, ona działa na podciśnienie ;-)

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 13 lis 2017, 07:05

Ja chwilowo roz....bałem silnik więc nerwicę mam. Zachciało mi się zmieniać te oringi wtryskiwaczy i nalało mi się bardzo dużo paliwa do komory cylindra.... (dlaczego to nie istotne xD) No i sobie pomyślałem, że jedyne co może się stać to, że się zaleją świece. A tu przy odpaleniu jak nie pier... tak wał nie da się już obrócić;p

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 lis 2017, 11:11

Zib3l pisze:tak wał nie da się już obrócić;p
Odkręcałeś świece przy próbie pokręcenia może nadal masz benzynę i ona blokuje. Pewnie też było tyle benzyny że komora z komorze spalania zostało mało miejsca na powietrze i paliwo się odpaliło od samego ciśnienia (jak w dieslu).

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 14 lis 2017, 07:35

Sroga moc była, wielki bum... Rozrząd ściągnąłem i wałem nie pokręcisz w pewnej pozycji. Na jednym tłoku chyba padło... Odpaliłem ten samochód na siłę i stuka coś ostro.

[ Dodano: 2017-11-14, 07:35 ]
Odkręcona góra i dół, korba wygięta. Samochód w TDI się chciał zabawić ale sprężanie przerosło go;p

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lis 2017, 08:28

Zib3l pisze:Samochód w TDI się chciał zabawić ale sprężanie przerosło go;p
no, to Twoja wina bo zalanie komory dużą ilością paliwa musiało się tak skończyć - niestety.
Teraz to pewnie najlepiej drugi słupek wrzucić.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 14 lis 2017, 08:36

Jak już mam rozłożony. Tłoki zdrowe nie są przeciążone ani przegrzane to myślę, że zmienie panewki jak już dół rozebrany, korbowód używkę bo nie ma nowych z tego co widzę. Uszczelniacze zaworowe zmienię i będzie śmigał. Nowy słupek to więcej pracy, a nie wiadomo co się trafi. Czemu wszyscy doradzają zmianę silnika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl