[B4 1.9 1Z] brak turbo - przepływka bosch
[B4 1.9 1Z] brak turbo - przepływka bosch
Witam, od razu napisze ze juz chyba wszystko na forum przeczytałem i powoli sie poddaje bo juz nie wiem co boli mojego 1Z... Auto jedzie nawet 160km/h ale moc w ogole nie ma. Wymienilem wezyki podcisnienia, wymienilem przepływke, podmienialem MAP sensor i N75 i dalej nic... macie jeszcze jakies pomysly? prosze o pomoc auto kupilem juz z brakiem mocy. juz mi brak sił nie wiem gdzie szukac przyczyny
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-10-30, 08:28 ]
Regulamin - żadnych teksów typ pomocy i wielo-znaków!
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-10-30, 08:28 ]
Regulamin - żadnych teksów typ pomocy i wielo-znaków!
Ostatnio zmieniony 30 paź 2017, 08:27 przez bartek93m, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bartek93m pisze:od razu napisze ze juz chyba wszystko na forum przeczytałem i powoli sie poddaje bo juz nie wiem co boli mojego 1Z... Auto jedzie nawet 160km/h ale moc w ogole nie ma. Wymienilem wezyki podcisnienia, wymienilem przepływke, podmienialem MAP sensor i N75 i dalej nic...
Przyłączam się do pytania ...bo od tego powinieneś zacząć diagnostykę ,a nie od wymiany tego czy tamtego ...wystarczy nieszczelny dolot ,efektem czego będzie brak doladowania i zamulone tdi jedzie gorzej niż zwykly dieselKrzysiek 84 pisze:Doładowanie zmierzyłeś manometrem :?:
Podpinane było pod vag celem sprawdzenia parametrów dawki paliwa oraz kąta wtrysku i odczytu błędów ze sterownika :?:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
niestety bylem przekonany ze mam obd2.. wiec nic nie sprawdzialem zamowilem obd1 przejsciowke i teraz musze czekac ale mam pytanie. rozebralem wszystkie weze idace z ic do turbo wyczyscilem sprawdzilem wezyk od map sensora az do ic zlozylem wszystko i powiem Wam ze na jedynce ma buta ale 2,3 itd juz albo jest bardzo maly albo nie ma go wcale.. ale pewnie dopki nie sprawdze kata wtrysku itp to tylko mozna spekulowac co mu jest ale i tak dzieki za odpowiedzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Co mu jest ,to ja ci powiem bez interfejsu ,bo "trochę "tych aut juz "odmulliłem " i przyczyny są zwykle te same ...w 99% przypadków przyczyną niemocy jest brak lub znacznie zaniżone doladownie ...takze radzę diagnostyke zacząć od pomiaru ciśnienia w dolocie zwykłym manometrem ,bo kabel diagnostyczny ci w diagnostyce tego auta nie wiele pomoże ....o ile się nim w ogóle połączysz ,bo w tym przypadku nie wystarczy "kazdy " kabel ,tylko musi to być kabel z czynnymi obiema liniami K i L ...99% kabli z alegro mimo opisów " KKL " ma tylko linię K i są bezużyteczne przy tym auciebartek93m pisze:pewnie dopki nie sprawdze kata wtrysku itp to tylko mozna spekulowac co mu jest
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko