[B4 1.9 1Z] 95r brak mocy z dołu
[B4 1.9 1Z] 95r brak mocy z dołu
Witam wszystkich, proszę o pomoc w analizie logów 011, samochód nie ma mocy od dołu turbo zaczyna dmuchać z opóźnieniem a później przeładowuje. W sterowniku mam błąd czujnika temperatury dolotowej ale to nie to. Jest jakaś pewna diagnoza czy trzeba wszystko sprawdzać po kolei? chodzi o brak czasu niestety...
Pozdrawiam wszystkich
Pozdrawiam wszystkich
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 20:57 przez Piotrek97, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
Jeśli cięgno klapki WG będzie zbyt luźne to nie ma możliwości pominięcia i wykluczenia luźnej klapki, nie pomoże tu bajpas. 10 minut zajmie Ci odpowiednie dociągnięcie klapki jeśli faktycznie jest luźna, ale jak widać w logach skoro od 2300 Obr. trzyma ciśnienie doładowania w dolocie tak jak powinien, to stawiałbym na N75
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
TakPiotrek97 pisze:Jeżeli zdejmę wężyk z gruszki to wg jest cały czas zamknięte i turbina dmucha na max aż do odcięcia przez ecu
Ładuje , ale troche mniej. Jakieś 0,6 bar , auto jedze wtedy stabilnie bez wpadania w tryb awaryjny.Piotrek97 pisze:a jeżeli podłącze wężyk bez n75 to wg jest otwarte i turbina prawie nie ładuje? dobrze rozumiem?
Dziś po powrocie z delegacji odpiąłem wężyk od gruszki i auto zdaje się jechać tak samo jak wcześniej i ma cały czas taką samą moc, ecu nie wchodzi w tryb awaryjny. Nie wiem co myśleć, jedyne co to zacięte wg... jutro spróbuję zrobić logi jeszcze raz i zobaczyć czy sztnga się porusza.. I jeszcze jedno pytanie, czy w 1z egr jest sterowany przez zaworek i usuwając egr trzeba go wyrzucić z softu i czy jest możliwość że ktoś podpiął turbo pod zaworek od egr? Pozdrawiam