Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] 95r brak mocy z dołu

ODPOWIEDZ
Piotrek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 paź 2017, 21:21
Lokalizacja: Lublin

[B4 1.9 1Z] 95r brak mocy z dołu

Post autor: Piotrek97 » 07 lis 2017, 20:55

Witam wszystkich, proszę o pomoc w analizie logów 011, samochód nie ma mocy od dołu turbo zaczyna dmuchać z opóźnieniem a później przeładowuje. W sterowniku mam błąd czujnika temperatury dolotowej ale to nie to. Jest jakaś pewna diagnoza czy trzeba wszystko sprawdzać po kolei? chodzi o brak czasu niestety...
Pozdrawiam wszystkich ;)
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 20:57 przez Piotrek97, łącznie zmieniany 2 razy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lis 2017, 21:20

Przeładowania tu żadnego nie ma ...jedynie słabo z dołu .Przyczyny zawsze te same ....albo n75 nie działa prawidlowo ,albo cięgłem ktoś kręcił i zbyt wczesnie otwiera klapkę WG

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 lis 2017, 15:34

Piotrek97, dodaj w temacie opis problemu _uwaga

Piotrek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 paź 2017, 21:21
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Piotrek97 » 08 lis 2017, 20:40

Gdybym ominął n75 to klapka WG było by cały czas zamknięta? można tak wykluczyć że to wina niedomkniętej klapki?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lis 2017, 20:51

Piotrek97,
Możesz zdjąć wężyk z gruszki i wtedy podczas jazdy powinno złapać tryb awaryjny , bedzie wiadomo czy masz szczelny dolot i klapka upustowa spalin dobrze przylega i trzyma doładowanie.

Robiąć bajpas , auto bedzie słabsze , ale będzie jechało stabilnie i nie wejdzie w tryb awaryjny.



Obrazek

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 08 lis 2017, 21:04

Jeśli cięgno klapki WG będzie zbyt luźne to nie ma możliwości pominięcia i wykluczenia luźnej klapki, nie pomoże tu bajpas. 10 minut zajmie Ci odpowiednie dociągnięcie klapki jeśli faktycznie jest luźna, ale jak widać w logach skoro od 2300 Obr. trzyma ciśnienie doładowania w dolocie tak jak powinien, to stawiałbym na N75 okok

Piotrek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 paź 2017, 21:21
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Piotrek97 » 13 lis 2017, 20:56

Jeżeli zdejmę wężyk z gruszki to wg jest cały czas zamknięte i turbina dmucha na max aż do odcięcia przez ecu, a jeżeli podłącze wężyk bez n75 to wg jest otwarte i turbina prawie nie ładuje? dobrze rozumiem?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 lis 2017, 23:09

Piotrek97 pisze:Jeżeli zdejmę wężyk z gruszki to wg jest cały czas zamknięte i turbina dmucha na max aż do odcięcia przez ecu
Tak

Piotrek97 pisze:a jeżeli podłącze wężyk bez n75 to wg jest otwarte i turbina prawie nie ładuje? dobrze rozumiem?
Ładuje , ale troche mniej. Jakieś 0,6 bar , auto jedze wtedy stabilnie bez wpadania w tryb awaryjny.

Piotrek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 paź 2017, 21:21
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Piotrek97 » 16 lis 2017, 22:43

Dziś po powrocie z delegacji odpiąłem wężyk od gruszki i auto zdaje się jechać tak samo jak wcześniej i ma cały czas taką samą moc, ecu nie wchodzi w tryb awaryjny. Nie wiem co myśleć, jedyne co to zacięte wg... jutro spróbuję zrobić logi jeszcze raz i zobaczyć czy sztnga się porusza.. I jeszcze jedno pytanie, czy w 1z egr jest sterowany przez zaworek i usuwając egr trzeba go wyrzucić z softu i czy jest możliwość że ktoś podpiął turbo pod zaworek od egr? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 17 lis 2017, 08:26

Jesteś z Lublina masz nie daleko do Lubartowa podjedz Munior Ci przeglądnie raz i bd miał zrobione tak jak się należy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga