Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] brak turbo - przepływka bosch

bartek93m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 10 paź 2017, 21:18
Lokalizacja: Rąpice

Post autor: bartek93m » 07 lis 2017, 21:21

ok dzieki a wpiac z trojnikiem czy bezposrednio sam manometr, i tak ogolnie ten krociec u mnie nie jest zaslepiony to zle ?

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 07 lis 2017, 21:38

bartek93m pisze:ok dzieki a wpiac z trojnikiem czy bezposrednio sam manometr, i tak ogolnie ten krociec u mnie nie jest zaslepiony to zle ?
musi byc zaslepiony co by dolot byl szczelny

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lis 2017, 21:58

bartek93m pisze:wpiac z trojnikiem czy bezposrednio sam manometr
Trójnik nie potrzebny ....No chyba ze w trójniku masz zwężkę ,to musisz podpiać tak zeby zwężka szła na manometr a drugie wyjscie z trójnika zaslepiasz
bartek93m pisze:i tak ogolnie ten krociec u mnie nie jest zaslepiony to zle ?
.Jak cisnienie ucieka to raczej dobrze nie jest

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lis 2017, 07:16

Trójnik ma zwężkę , więc pomocny będzie do pomiaru.

bartek93m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 10 paź 2017, 21:18
Lokalizacja: Rąpice

Post autor: bartek93m » 11 lis 2017, 15:51

OK fajnie dzieki za pomoc w piatek jak bede w domu od razu zabieram sie za pomiar cisnienia i zaslepienie tego wezyka wielkie dzieki :)

[ Dodano: 2017-11-11, 15:51 ]
a wiec tak... kabel przyszedl przy podlaczeniu miga kontrolka Check engine i komputer nie moze sie polączyc za cholere :( program jaki mam to Vag-com. manometrem sprawdzalem cisnienie wskazówka drży tak jakby próbowala isc w doł ale blokuje ja ten bolczyk w manometrze a kupilem ten link
macie jakies pomysly? krecic sztanga turbiny czy co to moze byc bo juz nie ogarniam... powiem jeszcze ze mam zrobiony bajpas na turbinie bo nie wiem czy jest dobry ten n75

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lis 2017, 17:17

bartek93m pisze:kabel przyszedl przy podlaczeniu miga kontrolka Check engine i komputer nie moze sie polączyc za cholere
Start Baud zmieniłeś na 240 :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 lis 2017, 17:22

Krzysiek 84 pisze:Start Baud zmieniłeś na 240 :?:
Start boud to jedno ,a drugie to pytanie jaki kabel zakupił ?...pisałem wyrażnie że wiekszość interfejsów,mimo opisu "KKL " nie ma obu lini diagnostycznych K i L ,a tylko kablem z obiema liniami K i L można sie połaczyć z tym sterownikiem .A skoro w manometrze drga wskazówka ,to albo podłaczasz niewłasciwie trójnik ,albo nie ma w nim zadnej zwężki ...bez zwężki wskazówka "lata " tak po skali ,że nie wiadomo ile pokazuje i pomiar jest bezuzyteczny
Ostatnio zmieniony 11 lis 2017, 17:33 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lis 2017, 17:32

Ja mam taki typowy do zamontowania w aucie , trójnik był w zestawie i na jednym koncu trójnika widać jak jest wstawiony kawałek elementu metalowego z malutką dziurką.
I wskaźnik działa idealnie.

bartek93m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 10 paź 2017, 21:18
Lokalizacja: Rąpice

Post autor: bartek93m » 11 lis 2017, 18:29

co do kabla juz dziala nie mialem zmienionego start boud :) oto linki do błędów i parametrów z grupy 000 :) wielkie dzieki
foto 1
foto 2

a co do manometru podłączyłem bez trójkia bezpośrednio z tego króćca do manometru.. na malych obrotach leciutko ale to tak z 3mm sie wskazówka rusza przy większym gazie nic.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 lis 2017, 19:15

Dawka paliwa ori ,statycznego początku wtrysku nie widać ,bo nie przełaczyłeś w basic seting .Co do błedów to nic nie mówią ,bo można je wygenerowac bawiac się w odpinanie wtyczek...błędy się kasuje i sprawdza czy nie wracają .Jak wróci bład n109 ,G 80 , G 19 to puki będą się pojawiać ,auto nie bedzie miało mocy .Co do pomiaru manometrem to miałeś napisane że w trójniku powinna być zwężka i powinienieś sie mu przyjrzeć i odpowiednio podłaczyć manometr od strony zwężki ...a doładowanie sprawdza sie podczas jazdy a nie gazując na postoju.Jak nie ma zwężki to w wężyk mozna szczelnie wkłozyć igłe lekarską 0,9-1mm..bez zwęzki wskazówka "lata " i nic nie zmierzysz

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lis 2017, 19:25

Kąt wtrysku ok
Dawka 5,6 mg , przydałoby się zwiększyć choć na 4 mg.
523 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - G 42
542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80
552 Potencjometr przepływomierza - G19
1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109

bartek93m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 10 paź 2017, 21:18
Lokalizacja: Rąpice

Post autor: bartek93m » 11 lis 2017, 19:26

po skasowaniu błędów wrócił n109 :)
nie rozumiem gdzie mam przełączyć w basic seting?
to jendak musze prze trójnik ? nie moge bezposrednio do tego króćca co napisał Krzysiek na pierwszej stronie ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 lis 2017, 19:37

bartek93m pisze:po skasowaniu błędów wrócił n109
Z tym błedem sterownik cały czas w trybie awaryjnym ,czyli auto nie ma mocy i nie bedzie miało puki blad będzie wracał
bartek93m pisze:nie rozumiem gdzie mam przełączyć w basic seting?
Jakbyś sie dobrze przypatrzył ,to byś zobaczył ... dolny lewy róg odpalonego bloku 000 ;-)
bartek93m pisze:to jendak musze prze trójnik ? nie moge bezposrednio do tego króćca co napisał Krzysiek na pierwszej stronie ?
nie czytasz co ci się pisze bezradny_ skoro oczekujesz pomocy ,to najpierw dokładnie przeczytaj co ci napisano i zastosuj sie do tego ,wtedy nie bedziesz musiał o to po kilka razy pytać

bartek93m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 10 paź 2017, 21:18
Lokalizacja: Rąpice

Post autor: bartek93m » 11 lis 2017, 20:05

no ok ok :) ten mój trójnik nie ma wstawionego żadnego metalowego elementu :(
a tutaj dane z basic settings foto
Krzysiek a jak zwiększyć dawkę paliwa? w Vagu ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lis 2017, 20:26

bartek93m, obejrzyj se filmik na youtubie - jest tam tego cała masa a i tu setki razy było opisywane, bo kąt i dawkę masz do du..
Inna sprawa że to chyba na zimnym silniku zrobiłeś a nie na ciepłym i to trochę mało miarodajne pewnie będzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl