[B4 1.9 1Z] brak turbo - przepływka bosch
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Trójnik nie potrzebny ....No chyba ze w trójniku masz zwężkę ,to musisz podpiać tak zeby zwężka szła na manometr a drugie wyjscie z trójnika zaslepiaszbartek93m pisze:wpiac z trojnikiem czy bezposrednio sam manometr
.Jak cisnienie ucieka to raczej dobrze nie jestbartek93m pisze:i tak ogolnie ten krociec u mnie nie jest zaslepiony to zle ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
OK fajnie dzieki za pomoc w piatek jak bede w domu od razu zabieram sie za pomiar cisnienia i zaslepienie tego wezyka wielkie dzieki
[ Dodano: 2017-11-11, 15:51 ]
a wiec tak... kabel przyszedl przy podlaczeniu miga kontrolka Check engine i komputer nie moze sie polączyc za cholere program jaki mam to Vag-com. manometrem sprawdzalem cisnienie wskazówka drży tak jakby próbowala isc w doł ale blokuje ja ten bolczyk w manometrze a kupilem ten link
macie jakies pomysly? krecic sztanga turbiny czy co to moze byc bo juz nie ogarniam... powiem jeszcze ze mam zrobiony bajpas na turbinie bo nie wiem czy jest dobry ten n75
[ Dodano: 2017-11-11, 15:51 ]
a wiec tak... kabel przyszedl przy podlaczeniu miga kontrolka Check engine i komputer nie moze sie polączyc za cholere program jaki mam to Vag-com. manometrem sprawdzalem cisnienie wskazówka drży tak jakby próbowala isc w doł ale blokuje ja ten bolczyk w manometrze a kupilem ten link
macie jakies pomysly? krecic sztanga turbiny czy co to moze byc bo juz nie ogarniam... powiem jeszcze ze mam zrobiony bajpas na turbinie bo nie wiem czy jest dobry ten n75
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Start boud to jedno ,a drugie to pytanie jaki kabel zakupił ?...pisałem wyrażnie że wiekszość interfejsów,mimo opisu "KKL " nie ma obu lini diagnostycznych K i L ,a tylko kablem z obiema liniami K i L można sie połaczyć z tym sterownikiem .A skoro w manometrze drga wskazówka ,to albo podłaczasz niewłasciwie trójnik ,albo nie ma w nim zadnej zwężki ...bez zwężki wskazówka "lata " tak po skali ,że nie wiadomo ile pokazuje i pomiar jest bezuzytecznyKrzysiek 84 pisze:Start Baud zmieniłeś na 240 :?:
Ostatnio zmieniony 11 lis 2017, 17:33 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
co do kabla juz dziala nie mialem zmienionego start boud oto linki do błędów i parametrów z grupy 000 wielkie dzieki
foto 1
foto 2
a co do manometru podłączyłem bez trójkia bezpośrednio z tego króćca do manometru.. na malych obrotach leciutko ale to tak z 3mm sie wskazówka rusza przy większym gazie nic.
foto 1
foto 2
a co do manometru podłączyłem bez trójkia bezpośrednio z tego króćca do manometru.. na malych obrotach leciutko ale to tak z 3mm sie wskazówka rusza przy większym gazie nic.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dawka paliwa ori ,statycznego początku wtrysku nie widać ,bo nie przełaczyłeś w basic seting .Co do błedów to nic nie mówią ,bo można je wygenerowac bawiac się w odpinanie wtyczek...błędy się kasuje i sprawdza czy nie wracają .Jak wróci bład n109 ,G 80 , G 19 to puki będą się pojawiać ,auto nie bedzie miało mocy .Co do pomiaru manometrem to miałeś napisane że w trójniku powinna być zwężka i powinienieś sie mu przyjrzeć i odpowiednio podłaczyć manometr od strony zwężki ...a doładowanie sprawdza sie podczas jazdy a nie gazując na postoju.Jak nie ma zwężki to w wężyk mozna szczelnie wkłozyć igłe lekarską 0,9-1mm..bez zwęzki wskazówka "lata " i nic nie zmierzysz
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z tym błedem sterownik cały czas w trybie awaryjnym ,czyli auto nie ma mocy i nie bedzie miało puki blad będzie wracałbartek93m pisze:po skasowaniu błędów wrócił n109
Jakbyś sie dobrze przypatrzył ,to byś zobaczył ... dolny lewy róg odpalonego bloku 000bartek93m pisze:nie rozumiem gdzie mam przełączyć w basic seting?
nie czytasz co ci się pisze skoro oczekujesz pomocy ,to najpierw dokładnie przeczytaj co ci napisano i zastosuj sie do tego ,wtedy nie bedziesz musiał o to po kilka razy pytaćbartek93m pisze:to jendak musze prze trójnik ? nie moge bezposrednio do tego króćca co napisał Krzysiek na pierwszej stronie ?