czerw pisze: zastanawia mnie tez dlaczego duty cycle jest wysterowane i ani drgnie na 34.7% do 1900rpm nie wiem czy tak powinno być ?
A co ma "wysterowywać "jak cały czas brakuje doładowania ...wartość wysterownia w % rosnie jak zaworek "zbija " nadmiar cisnienia , a nie jak go brakuje.Zobacz u dolu jak % rosną ,kiedy doładowanie jest zbyt duże i ECU usiłuje go zbić
czerw pisze: munior niestety miałeś racje co do regeneracji n75
Myślisz że ja nie próbowałem naprawiać ? próbowałem dawno temu ...i od tamtej pory wiem że wszelkie próby jego naprawy ,to strata czasu...zbyt precyzyjnie musi działać ,żeby można go było "poprawiać "...wystarczy nie orginalna sprężynka i po precyzji
[ Dodano: 2017-11-13, 19:52 ]
brabus124 pisze:Zaglądałeś do kompa czy masz przewód do mapsensora szczelny ?
Dokładnie ...i to bym sprawdził jako pierwszą rzecz...tyle że nie koniecznie do samego kompa ,ale do wężyka z tworzywa pod akumulatorem ,który to często jest w tym miejscu uszkodzony
Ostatnio zmieniony 13 lis 2017, 19:54 przez
MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.