[B4 1.9 1Z 90KM] Olej w dolecie
[B4 1.9 1Z 90KM] Olej w dolecie
Witam Panowie otóż mam problem z olejem w dolocie zdiagnozowałem iż olej pochodzi z odmy 
na chwile dzisiejsza jest zrobiona wolna odma do butelki na trasie 400km auto wypluwa 0.7l oleju
co może być przyczyna wypluwanie tego oleju zużyte pierścienie ? z góry dzięki za odpowiedzi
			
			
									
									
						na chwile dzisiejsza jest zrobiona wolna odma do butelki na trasie 400km auto wypluwa 0.7l oleju
co może być przyczyna wypluwanie tego oleju zużyte pierścienie ? z góry dzięki za odpowiedzi
silnik został ostatnio uszczelniony i teraz wszytko wszytko odmą towarzysz temu dymienie i ciśnienie 
posiadam ten samochód od dwóch lat słyszałem ze poprzedni właściciel remontował silnik niedługo przed sprzedażą były wymieniane dwa tłoki i pierścienie po tym remoncie auto nie było jeżdżone ja zorbiłem niecałe 30tys to możliwe zeby wina złych części ?
			
			
									
									
						posiadam ten samochód od dwóch lat słyszałem ze poprzedni właściciel remontował silnik niedługo przed sprzedażą były wymieniane dwa tłoki i pierścienie po tym remoncie auto nie było jeżdżone ja zorbiłem niecałe 30tys to możliwe zeby wina złych części ?
Przy takim ubytku powinien sporo kopcić przy depnięciu i rano na zimnym bo zapewne uszczelniacze też nie pierwszej młodości.
Remont (solidny )na ori częściach to koszt o którym nawet nikt nie chciałby śnić.Jedyne co przychodzi mi do głowy i tak bym postąpił to znalezienie 1Z które można jeszcze sprawdzić na chodzie i kupno dobrego silnika
			
			
									
									
						Remont (solidny )na ori częściach to koszt o którym nawet nikt nie chciałby śnić.Jedyne co przychodzi mi do głowy i tak bym postąpił to znalezienie 1Z które można jeszcze sprawdzić na chodzie i kupno dobrego silnika
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Jeżeli to prawda ,to masz przyczynę i odpowiedż co powoduje przedmuch i ubytki oleju .Takie "remonty" tak się niestety zwykle kończą .Po prostu taki wymieniony tłok z pierscieniami nie jest spasowany z cylindrem i raczej prędko się do niego nie dopasuje ,efektem czego będą przedmuchy i nadmierne spalanie oleju.Silnik albo remontuje się kompleksowo ,albo wymienia cały slupek na ori nie grzebany ...robienie takich "częściowych " remontów zwykle kończy się takimi objawami jakie własnie masz.W twoim przypadku chyba najmniej kosztownym wyjsciem ,będzie pogodzenie się z tym co masz i dolewanie jakiegoś najtańszego olejupawelp pisze:posiadam ten samochód od dwóch lat słyszałem ze poprzedni właściciel remontował silnik niedługo przed sprzedażą były wymieniane dwa tłoki i pierścienie po tym remoncie auto nie było jeżdżone ja zorbiłem niecałe 30tys to możliwe zeby wina złych części ?
					Ostatnio zmieniony 14 lis 2017, 21:09 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
							









