Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem Compi, powoli ogarniam różne ciekawe rozwiązania i druciarstwa poprzedniego właściciela ale tym razem mam problem z rozsypaną wtyczką czujnika temperatury w silniku ACE, przewody z konektorami wiszą luźno i nie wiem jaki kolor przewodu ma byc do ktorego pinu czujnika, druga ciekawostka jest taka ze przewody są 4 a czujnik jest 3 pinowy, nie wiem czy to normalne ale dzwoniłem do sklepu mot. i twierdzą ze do tego silnika z tego rocznika niema czujników 4 pinowych tylko są 2 lub 3pinowe. Jesli to ma znaczenie to w samochodzie jest klima.
Może ktos poratuje fotką albo rozpiską z kolorami przewodów do tego czujnika.
Pozdrawiam i licze ze znajdzie sie ktos chętny pomóc.
[B4 2.0 ACE] Rozsypana wtyczka czujnika temperatury w Compi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
czujnik 3 pinowy jest kompatybilny z tym 4 pinowym. 4 pinowego już się nie dostanie. 4 pinowy miał jakąś elektronikę dlatego wymagał zasilania 12V po zapłonie na jednym z pinów.
(rysunek poprawiony po uwadze Jarka)
(rysunek poprawiony po uwadze Jarka)
Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 09:31 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
3 pinowy też ma zmienił się tylko sposób zasilania elektronika idzie do przodu a układy smd potrzebują coraz to mniejszego prądu do działania i wykorzystuje napięcia z pina wskaznika temp.maciek889 pisze:4 pinowy miał jakąś elektronikę dlatego wymagał zasilania 12V po zapłonie na jednym z pinów.
Dlatego jeden i drugi nie sprawdzimy niczym z miernikiem nie ma co podchodzić.
Numeracja bledna macku
T-wskażnik temp
R- klima
+-12V
C- lampka na desce
Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 10:09 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Rzeczywiście coś nie tak. Odwróciłem zdjęcie kostki na środku i na jej podstawie źle ponumerowałem górny rysunek. Mam nadzieję że o to chodziło.Jarewa pisze: Numeracja bledna macku
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga