Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ACE] Rozsypana wtyczka czujnika temperatury w Compi

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Titek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 26 wrz 2015, 20:46

[B4 2.0 ACE] Rozsypana wtyczka czujnika temperatury w Compi

Post autor: Titek » 25 lis 2017, 15:59

Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem Compi, powoli ogarniam różne ciekawe rozwiązania i druciarstwa poprzedniego właściciela ale tym razem mam problem z rozsypaną wtyczką czujnika temperatury w silniku ACE, przewody z konektorami wiszą luźno i nie wiem jaki kolor przewodu ma byc do ktorego pinu czujnika, druga ciekawostka jest taka ze przewody są 4 a czujnik jest 3 pinowy, nie wiem czy to normalne ale dzwoniłem do sklepu mot. i twierdzą ze do tego silnika z tego rocznika niema czujników 4 pinowych tylko są 2 lub 3pinowe. Jesli to ma znaczenie to w samochodzie jest klima.
Może ktos poratuje fotką albo rozpiską z kolorami przewodów do tego czujnika.
Pozdrawiam i licze ze znajdzie sie ktos chętny pomóc.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 lis 2017, 22:26

czujnik 3 pinowy jest kompatybilny z tym 4 pinowym. 4 pinowego już się nie dostanie. 4 pinowy miał jakąś elektronikę dlatego wymagał zasilania 12V po zapłonie na jednym z pinów.
(rysunek poprawiony po uwadze Jarka)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 09:31 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 lis 2017, 23:00

maciek889 pisze:4 pinowy miał jakąś elektronikę dlatego wymagał zasilania 12V po zapłonie na jednym z pinów.
3 pinowy też ma zmienił się tylko sposób zasilania elektronika idzie do przodu a układy smd potrzebują coraz to mniejszego prądu do działania i wykorzystuje napięcia z pina wskaznika temp.

Dlatego jeden i drugi nie sprawdzimy niczym z miernikiem nie ma co podchodzić.


Numeracja bledna macku

T-wskażnik temp
R- klima
+-12V
C- lampka na desce
Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 10:09 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 lis 2017, 09:31

Jarewa pisze: Numeracja bledna macku
Rzeczywiście coś nie tak. Odwróciłem zdjęcie kostki na środku i na jej podstawie źle ponumerowałem górny rysunek. Mam nadzieję że o to chodziło.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lis 2017, 10:07

No teraz tak:)

Titek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 26 wrz 2015, 20:46

Post autor: Titek » 27 lis 2017, 09:59

Super, dzieki Panowie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga