Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 26 lis 2017, 12:54

Kroić podłogę żeby potem zakładać ciężkie skórzane stołki? mysli_

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 28 lis 2017, 12:12

FranoF1, Wątpię w to, kasa nie pozwala na rozwinięcie skrzydeł :/

DeS, Ten samochód ma mi dawać radość z jazdy, a jednocześnie choć odrobinę komfortu. Wychodzę z założenia, że jest to lepsze posunięcie niż wrzucanie do A80 lekkich kubłów i długiego ciężkiego klocka pod maską myśląc, że będzie zsjebiście...

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 28 mar 2018, 17:10

Jak postępy mysli_

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 06 kwie 2018, 20:18

FranoF1, Powoli do przodu... Przerobiłem geje hamulca i sprzęgła no i czekam aż wrócą z malowania razem z krućcami od oleju. Ogarnąłem w miedzyczasie adapter z kruccami na bloku pod węże. Dołożony został pas przed silnikiem i poduszka z 2.7T na adapterku przykręcona do bloku. Teraz rozkminiam czy dać pedał gazu z gofra 5 czy z a6 c5 itp. na pręcię. Na dniach powinienem mieć flansze kolektora, przepustnicy i owale i moge zacząć zabawę z kolektorem. Walczę również z wiązką silnika ale ciężko o jakiekolwiek schematy. Kolejna rozkmina to gwint na przodzie, bo potrzebuję jak najmniejszy skok amorka, ponieważ krótkie drążki kierownicze nie pozwalają na duży zakres pracy zawieszenia...

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 kwie 2018, 20:40

Audi Sport pisze:ponieważ krótkie drążki kierownicze nie pozwalają na duży zakres pracy zawieszenia...
...Załóż sie przekładnie kierowniczą o skoku 2:1 albo 2:1.5 i będzie po kłopocie...mam tak u siebie i jest naprawdę okej piwoa80

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 07 kwie 2018, 18:15

FranoF1, Powoli do przodu... Przerobiłem geje hamulca i sprzęgła no i czekam aż wrócą z malowania razem z krućcami od oleju. Ogarnąłem w miedzyczasie adapter z kruccami na bloku pod węże. Dołożony został pas przed silnikiem i poduszka z 2.7T na adapterku przykręcona do bloku. Teraz rozkminiam czy dać pedał gazu z gofra 5 czy z a6 c5 itp. na pręcię. Na dniach powinienem mieć flansze kolektora, przepustnicy i owale i moge zacząć zabawę z kolektorem. Walczę również z wiązką silnika ale ciężko o jakiekolwiek schematy. Kolejna rozkmina to gwint na przodzie, bo potrzebuję jak najmniejszy skok amorka, ponieważ krótkie drążki kierownicze nie pozwalają na duży zakres pracy zawieszenia...

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 kwie 2018, 18:50

kopiuj wklej? bezradny_

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 10 kwie 2018, 14:01

Nwm co tu się odwaliło. Przecież drugi raz posta nie wrzucałem bezradny_
FranoF1 pisze:...Załóż sie przekładnie kierowniczą o skoku 2:1 albo 2:1.5 i będzie po kłopocie...mam tak u siebie i jest naprawdę okej
Da mi to coś poza mniejszym przełożeniu obrotu kierownicą? Jeśli nie zmienię skoku zawieszenia to jak podbije mnie np. na górce to rozjedzie mi się zbieżność. Długi drążek kierowniczy w 80'tce neutralizuje to, a u mnie drązek jest teraz długości wahacza.

Kamikadze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 13 sty 2013, 12:53

Post autor: Kamikadze » 15 wrz 2018, 17:48

Jak tam prace??
Jakieś fotki z komory? bo stare wszystko wygasło.
Co do krótkich amorków, to mam coś ciekawego, wyjęte z moich castomowych gwintów do A80

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 28 wrz 2018, 12:51

A nic ciekawego. W komorze coś się powoli dzieje ale bez szaleństw. Później fotki wrzucę.
Co tam masz za amorki? Myślałem nad amorkami z astry f ale one mają mniejszy nacisk na oś...

Kamikadze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 13 sty 2013, 12:53

Post autor: Kamikadze » 28 wrz 2018, 13:06

No właśnie mam amorki z astry F :) ale firmy MTS i są one dosyć twarde.
Ale są dosyć krótkie i łatwo je wpasować w kolumny.
Po taniości mogę je opchnąć,

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 05 gru 2018, 12:23

Coś tam się powoli dzieje. Kolektor ssący nad jest w fazie prac, ale powoli do przódu. Flansza pod głowicę, przepustnicę i owale już są. Zakupine zostały hamulce z Prosiaka Przód 18Z, a tył to nawet niewiem, napewno z tego samego wozu co przednie rotfl Tarcza przód 360/34 tył 330/30. Adaptery już się robią. W międzyczasie kupiłem drugi silnik na zapas, abym póżniej nie płakał jak coś w obecnym zepsuję rotfl Wkońcu został ogarnięty. Tylny zawias i napęd zostały myślę, że już finalnie. Wleciał dyfer z A6 C5 i półosie z przegubami 108mm. Z przodu również zawitały customowe półośki z dużym przegubem zewnętrznym jak w s2. Został jeszcze wał aby zamknąć temat napędów. Układ olejowy również został ukończony adapter w bloku został obspawany i splanowany. Wszystkie spawane rurki i krućce zostały pomalowane proszkowo i zakute wężami 16mm ptfe w stalowym oplocie. Pojemność układu olejowego wzrosła do 8,5L haha. W miedzyczasie przerobiłem ori hak na wersję z odpinaną kulą i wziąłem się za modzenie błotników tylnych z B4 i zderzaka ala Compi/s2. Z pierdółek to wkońcu skompletowałem czarne oświetlenie z RS2.

Trochę zdjęć.
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Re: [Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...

Post autor: lascik » 11 maja 2021, 17:38

Jakieś aktualizacje? Mnie korci wrzucić 2.3 NG z turbo, ale jak widzę 07K ma większy potencjał za nie wiele większe pieniądze w porównaniu do zakuwania NG, żeby uzyskać podobne moce do seryjnego 07K. Publikujesz opis i zdjęcia jeszcze gdzieś? Bo tutaj bo zmianie silnika forum zdjęcia przepadły. Jak realnie wyglądają ceny takiego silnika, czy już ma tendencję wzrostową?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl