[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
FranoF1, Wątpię w to, kasa nie pozwala na rozwinięcie skrzydeł
DeS, Ten samochód ma mi dawać radość z jazdy, a jednocześnie choć odrobinę komfortu. Wychodzę z założenia, że jest to lepsze posunięcie niż wrzucanie do A80 lekkich kubłów i długiego ciężkiego klocka pod maską myśląc, że będzie zsjebiście...
DeS, Ten samochód ma mi dawać radość z jazdy, a jednocześnie choć odrobinę komfortu. Wychodzę z założenia, że jest to lepsze posunięcie niż wrzucanie do A80 lekkich kubłów i długiego ciężkiego klocka pod maską myśląc, że będzie zsjebiście...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
FranoF1, Powoli do przodu... Przerobiłem geje hamulca i sprzęgła no i czekam aż wrócą z malowania razem z krućcami od oleju. Ogarnąłem w miedzyczasie adapter z kruccami na bloku pod węże. Dołożony został pas przed silnikiem i poduszka z 2.7T na adapterku przykręcona do bloku. Teraz rozkminiam czy dać pedał gazu z gofra 5 czy z a6 c5 itp. na pręcię. Na dniach powinienem mieć flansze kolektora, przepustnicy i owale i moge zacząć zabawę z kolektorem. Walczę również z wiązką silnika ale ciężko o jakiekolwiek schematy. Kolejna rozkmina to gwint na przodzie, bo potrzebuję jak najmniejszy skok amorka, ponieważ krótkie drążki kierownicze nie pozwalają na duży zakres pracy zawieszenia...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
FranoF1, Powoli do przodu... Przerobiłem geje hamulca i sprzęgła no i czekam aż wrócą z malowania razem z krućcami od oleju. Ogarnąłem w miedzyczasie adapter z kruccami na bloku pod węże. Dołożony został pas przed silnikiem i poduszka z 2.7T na adapterku przykręcona do bloku. Teraz rozkminiam czy dać pedał gazu z gofra 5 czy z a6 c5 itp. na pręcię. Na dniach powinienem mieć flansze kolektora, przepustnicy i owale i moge zacząć zabawę z kolektorem. Walczę również z wiązką silnika ale ciężko o jakiekolwiek schematy. Kolejna rozkmina to gwint na przodzie, bo potrzebuję jak najmniejszy skok amorka, ponieważ krótkie drążki kierownicze nie pozwalają na duży zakres pracy zawieszenia...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Nwm co tu się odwaliło. Przecież drugi raz posta nie wrzucałem
Da mi to coś poza mniejszym przełożeniu obrotu kierownicą? Jeśli nie zmienię skoku zawieszenia to jak podbije mnie np. na górce to rozjedzie mi się zbieżność. Długi drążek kierowniczy w 80'tce neutralizuje to, a u mnie drązek jest teraz długości wahacza.FranoF1 pisze:...Załóż sie przekładnie kierowniczą o skoku 2:1 albo 2:1.5 i będzie po kłopocie...mam tak u siebie i jest naprawdę okej
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Coś tam się powoli dzieje. Kolektor ssący nad jest w fazie prac, ale powoli do przódu. Flansza pod głowicę, przepustnicę i owale już są. Zakupine zostały hamulce z Prosiaka Przód 18Z, a tył to nawet niewiem, napewno z tego samego wozu co przednie Tarcza przód 360/34 tył 330/30. Adaptery już się robią. W międzyczasie kupiłem drugi silnik na zapas, abym póżniej nie płakał jak coś w obecnym zepsuję Wkońcu został ogarnięty. Tylny zawias i napęd zostały myślę, że już finalnie. Wleciał dyfer z A6 C5 i półosie z przegubami 108mm. Z przodu również zawitały customowe półośki z dużym przegubem zewnętrznym jak w s2. Został jeszcze wał aby zamknąć temat napędów. Układ olejowy również został ukończony adapter w bloku został obspawany i splanowany. Wszystkie spawane rurki i krućce zostały pomalowane proszkowo i zakute wężami 16mm ptfe w stalowym oplocie. Pojemność układu olejowego wzrosła do 8,5L haha. W miedzyczasie przerobiłem ori hak na wersję z odpinaną kulą i wziąłem się za modzenie błotników tylnych z B4 i zderzaka ala Compi/s2. Z pierdółek to wkońcu skompletowałem czarne oświetlenie z RS2.
Trochę zdjęć.
Trochę zdjęć.
Re: [Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
Jakieś aktualizacje? Mnie korci wrzucić 2.3 NG z turbo, ale jak widzę 07K ma większy potencjał za nie wiele większe pieniądze w porównaniu do zakuwania NG, żeby uzyskać podobne moce do seryjnego 07K. Publikujesz opis i zdjęcia jeszcze gdzieś? Bo tutaj bo zmianie silnika forum zdjęcia przepadły. Jak realnie wyglądają ceny takiego silnika, czy już ma tendencję wzrostową?