[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Możesz też pisac do kolegi Munior'a.szymekp28 pisze:Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i miłośników Audi.
Jestem nowym na forum chciałem troche ożywić moją TDI, więc zacząłem czytać forum wszyscy chwalą i polecają kolegę Kostrza, nie mogłem tylko znaleźć jakiegos kontaktu z Nim, jeśli ktoś może mi pomóc to z góry dziękuję. Pozdrawiam
Posiada on Ecu z programami od Kostrz'a
Kostrz
Munior
_powitania
Dziękuję serdecznie za szybką odpowiedź, a może jakiś nr.telefonu? Wolałbym porozmawiać niż pisać, zapytać co zrobić jak przygotować auto, czy i co wymienić przed np ftryski itd. Jeszcze raz dziękuję koledze Krzyśkowi za odpowiedź. Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-12-01, 00:02 ]
Może link do strony Kostrza to już złapie kontakt. Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-12-01, 00:02 ]
Może link do strony Kostrza to już złapie kontakt. Pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jakiś konkretny model tych wtryskow czy dydykowane do 1.9TDI.Pytałeś o osprzęt i zdjecie pompa Boscha i nastawnik potencjometryczny.
Mam jeszcze pytanie jak poradzic sobie na stałe z uszczelnieniem śrubmocujacych pokrywę zaworów co jakies 30-40tyśkm trzeba wymieniać te gumki i czy da się odkręcić dolot bez ruszania turbiny? Kuknołem tam dzisiaj ijest dość mocno zapchany i chciel go dobrze wyczyścić. Dziekuje serdecznie za wszelką pomoc.
Mam jeszcze pytanie jak poradzic sobie na stałe z uszczelnieniem śrubmocujacych pokrywę zaworów co jakies 30-40tyśkm trzeba wymieniać te gumki i czy da się odkręcić dolot bez ruszania turbiny? Kuknołem tam dzisiaj ijest dość mocno zapchany i chciel go dobrze wyczyścić. Dziekuje serdecznie za wszelką pomoc.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nastawnik potencjometryczny , więc mozliwości ograniczone są , ale na 110 km bez problemu można zrobić.
Wtryski z silników 110 km , oznaczenie afn
Montowane w Audi A4 B5 , A6 C5, Golf mk3 , passat B4
Na rozpylaczu powinno byc wygrawerowane 502
Co do pokrywy zaworów , to trzeba ją składać na masie uszczelniającej dirko / reinzosil.
Ciężko jest bez ruszania turbiny , ale chyba idzie zdjąć kolektor dolotowy wtedy.
Ja to zawsze wolałem i wydechowy odkręcić.
Biorąc się za czyszczenie kolektora dolotowego , dobrze jest zaslepić od razu egr , żeby dolot pozostał czysty.
Oraz zamontować nowe uszczelki pod kolektory przy składaniu.
Wtryski z silników 110 km , oznaczenie afn
Montowane w Audi A4 B5 , A6 C5, Golf mk3 , passat B4
Na rozpylaczu powinno byc wygrawerowane 502
Co do pokrywy zaworów , to trzeba ją składać na masie uszczelniającej dirko / reinzosil.
Ciężko jest bez ruszania turbiny , ale chyba idzie zdjąć kolektor dolotowy wtedy.
Ja to zawsze wolałem i wydechowy odkręcić.
Biorąc się za czyszczenie kolektora dolotowego , dobrze jest zaslepić od razu egr , żeby dolot pozostał czysty.
Oraz zamontować nowe uszczelki pod kolektory przy składaniu.
Dziękuję Krzysztof za informację tak kupiłem uszczelke pod dolot ale pewnie podjadę i kupie pod wylot, oraz masę uszczelniajacą a po zmianie wtryskiwaczy tez trzeba zmienic oprogramowanie dobrze rozumie. Kolega Munior ma na swoim profilu informacje, że przerabia sterowniki pewnie będę sie do tego przymierzyć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wymiana wtrysków na większe nie jest konieczna ,tym bardziej że nie chcesz za dużo podciągać tej mocy .Wymiana samego sterownika na tuningowany ,daje w większosci przypadkow ok 110 Koni i zwykle taki wzrost mocy zadowala większość uzytkowników .Po wymianie wtrysków oczywiscie bedzie trochę więcej ...ale jest jedno ale .... znależć uzywane wtryski w zadowalającym stanie to nie lada sztuka ,bo to że ktoś mówi "chodziły do końca " nic nie znaczy ,a weryfikacja ich stanu jest możliwa tylko na maszynce gdzie sprawdza się jak rozpylaja i jak trzymają cisnienie . Takze lepiej mieć swoje ori pewne ,niż zakladać jakieś kupione w ciemno .Co do uszczelnienia tych trzech śrób pokrywy ,to jest prosty patent ,który zrobiłem u siebie .Nic tam nie trzeba wymieniać na nowe ,bo to nic nie da ,wystarczy tylko po zdjęciu wszystkich uszczelek ,dać dodatkowy mały oring na nakretkę szpilki ,tak żeby uszczelnił miejsce pomiędzy pokrywą a tą nakretką .Zakładamy pózniej wszystko z powrotem ,sruba dociska oring i nie ma prawa nic ciec ...sprawdzone u mnie i u wielu innych którym to uszczelnialem
Ostatnio zmieniony 01 gru 2017, 23:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko