B4 L90E Sedan 93r. Biała Mewa
B4 L90E Sedan 93r. Biała Mewa
Hej, już chwile jestem na tym forum, ale nigdy jeszcze nie zdecydowalem sie założyć tego tematu Nadszedł ten czas bo postanowiłem że nie sprzedaje i zaczynam cos przy niej robić żeby poprawic wygląd. Posiadam audi od 2015r. listopada i kupiłem ją w stanie mocno średnim za nieduże pieniądze, mój pierwszy samochód. Stała w szopie i była delikatnie mówiąc zapuszczona. Pierwsze OC mnie zabiło, ale i tak władowałem w nią sporo pieniędzy
Audi 80 B4 93r. 2.0E LPG
Jak narazie zrobione:
-Zawieszenie tył amory monroe + nowe springi
-Końcówki drążka SWAG
-Regulator ciśnienia paliwa
-Świece, przewody, kopułka
-filtry rozrząd wiadomo
-Wszystkie uszczelki razem z głowicową
-tuleje tył belka Lemforder
-głośniki pioneer w desce + tymczasowa (już rok ) zabudowa w drzwiach (to akurat był błąd, ale sie zrobi )
-Przegub lewy zew.Ruville
-Radio Sony
-Instalacja gazowa nowa założona w marcu 2016r. w Koszalinie ElpiGaz (Pozdrawiam!)
-Tarcze tył + klocki przód/tył
Jak narazie w planach obniżenie, zderzaki coupe przód tył, jakies felgi lepsze od 15stek które mam, środek (słupki, podsufitka, boczki w czarną alcantare) i skóra do środka.
Sprężyny już zamówione, zdecydowałem sie na Jamexy 60/40, zderzak przód też już w drodze
Mam wydech końcowy Supersprint, trzeba go doprowadzić do porządku i też wleci na auto
Do zrobienia czujnik termiczny w chłodnicy bo wentylatory chodza non stop, ręczny który nie odbija i wszystkie tuleje/sworznie/łączniki przód.
Wygląda jak wygląda, czarne ramki w lampach, czarne kierunki i lampy tył lekko pryśnięte na czarno. Panele i lusterka pomalowane w kolor, lakier wymaga polerki.
Życzcie mi szczęścia i cierpliwości co do audi bo zmieniam zdanie codziennie i miała już iść na sprzedaż z 10 razy, ale jednak coś mnie przy niej trzyma.
Teraz zdjęcia aktualne, nie mam zdjęć przed wszystkimi zmianami (w sumie duzo ich nie było)
Małe zmiany
-60/40
Audi 80 B4 93r. 2.0E LPG
Jak narazie zrobione:
-Zawieszenie tył amory monroe + nowe springi
-Końcówki drążka SWAG
-Regulator ciśnienia paliwa
-Świece, przewody, kopułka
-filtry rozrząd wiadomo
-Wszystkie uszczelki razem z głowicową
-tuleje tył belka Lemforder
-głośniki pioneer w desce + tymczasowa (już rok ) zabudowa w drzwiach (to akurat był błąd, ale sie zrobi )
-Przegub lewy zew.Ruville
-Radio Sony
-Instalacja gazowa nowa założona w marcu 2016r. w Koszalinie ElpiGaz (Pozdrawiam!)
-Tarcze tył + klocki przód/tył
Jak narazie w planach obniżenie, zderzaki coupe przód tył, jakies felgi lepsze od 15stek które mam, środek (słupki, podsufitka, boczki w czarną alcantare) i skóra do środka.
Sprężyny już zamówione, zdecydowałem sie na Jamexy 60/40, zderzak przód też już w drodze
Mam wydech końcowy Supersprint, trzeba go doprowadzić do porządku i też wleci na auto
Do zrobienia czujnik termiczny w chłodnicy bo wentylatory chodza non stop, ręczny który nie odbija i wszystkie tuleje/sworznie/łączniki przód.
Wygląda jak wygląda, czarne ramki w lampach, czarne kierunki i lampy tył lekko pryśnięte na czarno. Panele i lusterka pomalowane w kolor, lakier wymaga polerki.
Życzcie mi szczęścia i cierpliwości co do audi bo zmieniam zdanie codziennie i miała już iść na sprzedaż z 10 razy, ale jednak coś mnie przy niej trzyma.
Teraz zdjęcia aktualne, nie mam zdjęć przed wszystkimi zmianami (w sumie duzo ich nie było)
Małe zmiany
-60/40
Ostatnio zmieniony 30 maja 2017, 16:30 przez Veneson, łącznie zmieniany 2 razy.
Potrzebuje wiązki halogenów albo chociaż jakiegoś schematu, niedługo wlatuje zderzak od coupe a nie mam fabrycznie halogenów w zderzaku. Pytanie do kogoś kto robił już wiązke sam, czy trzeba do tego jakichs mega umiejętności czy wystarczy lutownica i kilka przewodów i przekaźników? Może ktoś ma taką wiązke na sprzedaż, było by o wiele łatwiej
Dzwoń do kolegi Arturro997 powinien mieć wiązkę cała,a schematu elektryki w dziale technicznym pewnie znajdzieszVeneson pisze:Potrzebuje wiązki halogenów albo chociaż jakiegoś schematu, niedługo wlatuje zderzak od coupe a nie mam fabrycznie halogenów w zderzaku. Pytanie do kogoś kto robił już wiązke sam, czy trzeba do tego jakichs mega umiejętności czy wystarczy lutownica i kilka przewodów i przekaźników? Może ktoś ma taką wiązke na sprzedaż, było by o wiele łatwiej
Zbieram graty, wleciały tuleje na przód lemforder, sworznie moog (niestety brakło siana na lemfy, z tego co czytałem to nie sa takie złe), sprezyny jamex 60/40, amorki przód mts, tył mam świeże monroe, zderzak coupe i halogeny, pomarańczowe kierunki. Niedługo złoże wszytko do kupy jak czas pozwoli i wrzuce fotki, nie moge sie doczekać jak się zmieni
Tuleje i sworznie wymienione, auto od razu prowadzi sie o niebo lepiej, ale oczywiscie zeby nie bylo zbyt kolorowo to osłona prawego pregubu zew. trzasneła na pół nie wiem ile czasu juz tak jezdze ale nic nie stuka ani nie terkocze, jutro zaloze nowa gume. Co ciekawe sworznie i tuleje byly jeszce seryjne, nie zdziwie sie jak przegub tez bedzie mial 25 lat
kilka fotek z wymiany gumy na przegubie i amberki przód, autko lekko spolerowane
[ Dodano: 2017-04-17, 11:19 ]
Kolejna przygoda, dość długo jeździłem na uszkodzonym czujniku termicznym wentylatorów, wczoraj w środku nocy wywaliło mi całą wodę z pod korka, auto ani sie nie przegrzało ani nigdy nie kopciło, czy to może być wina termostatu i czy jest to powiązane z tym uszkodzonym czujnikiem?
kilka fotek z wymiany gumy na przegubie i amberki przód, autko lekko spolerowane
[ Dodano: 2017-04-17, 11:19 ]
Kolejna przygoda, dość długo jeździłem na uszkodzonym czujniku termicznym wentylatorów, wczoraj w środku nocy wywaliło mi całą wodę z pod korka, auto ani sie nie przegrzało ani nigdy nie kopciło, czy to może być wina termostatu i czy jest to powiązane z tym uszkodzonym czujnikiem?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Chodzi o to ze wentylatory chodza non stop, od razu po włączeniu zapłonu. Wymienie termostat i ten czujnik, 50zł nie majątek a lepiej dmuchac na zimne
[ Dodano: 2017-04-20, 22:54 ]
Termostat okazał się ok, na wężu mam dziurke wielkości igły i tam leci płyn jak szalony, czujnik termiczny wymienilem (zamówiłem dwupinowy a mam trzypinową kostkę bez 3 środkowego przewodu, ale po nagięciu pinów działa) nagrałem stuki w silniku ktore w ostatnim czasie nasiliły sie dosc znacznie, niektórzy mówią że to pompa wody, kuzyn tez, oceńcie sami:
[ Dodano: 2017-04-21, 17:59 ]
Wąż wymieniony, walczylem z jedna opaską godzine, oczywiscie po wszystkim zeby nie bylo kolorowo złapałem gume . Wszystko ogarnięte, działa, jeździ, tłucze dalej, nic z tym nie robie, jak coś sie ma wytłuc to niech to zrobi, nie bede na ślepo wymieniał pół samochodu.
[ Dodano: 2017-05-30, 16:01 ]
Wleciały sprężyny -60/40 jamex, i reszta drobnicy jak łączniki stab. i gumy.
Na założenie czeka jeszcze zderzak coupe i nowa uzywana pompa wspomagania.
[ Dodano: 2017-07-12, 18:54 ]
Mały apdejt, niestety nadal nie mam czasu na ogarniecie tego zderzaka z coupe, zmiana pracy, przeprowadzka Chcialem wypróbować plasti dipa z K2, mysle ze felgi wyszły całkiem ok, jak za 60zł i ich stan Teraz pytanie bo głupio zrobiłem i pryskałem po oponach i nie moge tego niczym zmyc, znacie jakis patent zeby to usunac? moze czernidlem to przejechac? Kolor to carbon
[ Dodano: 2017-12-02, 17:01 ]
Troszke mnie nie było ale audi ciągle się zmienia
Ostatnio wpadł zderzak coupe + kierunki i przeciwmgłowe
Kopułka i palec beru, kable MM, świece bosch.
Łożyska tył SKF, regulator napięcia byle jaki, narazie ładuje ok. (w starym zostało 2mm szczotek )
Nowy aku Centra Plus 50ah 540 z racji ze auto jezdzi tylko 30km dziennie do pracy i czasem do domu 300km
Nie ma aktualnych zdjęc bo stoi na stalówkach i jest brudna.
[ Dodano: 2017-04-20, 22:54 ]
Termostat okazał się ok, na wężu mam dziurke wielkości igły i tam leci płyn jak szalony, czujnik termiczny wymienilem (zamówiłem dwupinowy a mam trzypinową kostkę bez 3 środkowego przewodu, ale po nagięciu pinów działa) nagrałem stuki w silniku ktore w ostatnim czasie nasiliły sie dosc znacznie, niektórzy mówią że to pompa wody, kuzyn tez, oceńcie sami:
[ Dodano: 2017-04-21, 17:59 ]
Wąż wymieniony, walczylem z jedna opaską godzine, oczywiscie po wszystkim zeby nie bylo kolorowo złapałem gume . Wszystko ogarnięte, działa, jeździ, tłucze dalej, nic z tym nie robie, jak coś sie ma wytłuc to niech to zrobi, nie bede na ślepo wymieniał pół samochodu.
[ Dodano: 2017-05-30, 16:01 ]
Wleciały sprężyny -60/40 jamex, i reszta drobnicy jak łączniki stab. i gumy.
Na założenie czeka jeszcze zderzak coupe i nowa uzywana pompa wspomagania.
[ Dodano: 2017-07-12, 18:54 ]
Mały apdejt, niestety nadal nie mam czasu na ogarniecie tego zderzaka z coupe, zmiana pracy, przeprowadzka Chcialem wypróbować plasti dipa z K2, mysle ze felgi wyszły całkiem ok, jak za 60zł i ich stan Teraz pytanie bo głupio zrobiłem i pryskałem po oponach i nie moge tego niczym zmyc, znacie jakis patent zeby to usunac? moze czernidlem to przejechac? Kolor to carbon
[ Dodano: 2017-12-02, 17:01 ]
Troszke mnie nie było ale audi ciągle się zmienia
Ostatnio wpadł zderzak coupe + kierunki i przeciwmgłowe
Kopułka i palec beru, kable MM, świece bosch.
Łożyska tył SKF, regulator napięcia byle jaki, narazie ładuje ok. (w starym zostało 2mm szczotek )
Nowy aku Centra Plus 50ah 540 z racji ze auto jezdzi tylko 30km dziennie do pracy i czasem do domu 300km
Nie ma aktualnych zdjęc bo stoi na stalówkach i jest brudna.
To postojowki LED zwykle chinczyki 😁
[ Dodano: 2017-12-11, 01:05 ]
I znowu to samo, po wymianie całego układu WN nie było chwilę problemu z tym że rano nie palił na 4 gary. Problem wrócił teraz, muszę go przegazowac żeby przestał się telepać, co to może być? Nigdy go nie paliłem na gazie, może wlać jakiegoś odtykacza do wtrysków?
[ Dodano: 2017-12-11, 01:05 ]
I znowu to samo, po wymianie całego układu WN nie było chwilę problemu z tym że rano nie palił na 4 gary. Problem wrócił teraz, muszę go przegazowac żeby przestał się telepać, co to może być? Nigdy go nie paliłem na gazie, może wlać jakiegoś odtykacza do wtrysków?
Zapłon na bank nie jest dobrze ustawiony bo nikt nie potrafi tego zrobić w okolicy . Świece Bosch, kopułka i palec beru, kable słabe bo Magneti Marelli. Ale po wymianie chodził jak złoto, muszę jeszcze zajrzeć do filtra paliwa. Jak przekrece kilka razy zapłon zanim zakręcę i pompa zadziała kilka razy to idzie mu o wiele lepiej i nie muszę go przegazowac.
[ Dodano: 2017-12-24, 14:42 ]
Wina niebieskiego czujnika? Wsadziłem Ori używkę i problem zniknął
[ Dodano: 2017-12-24, 14:42 ]
Wina niebieskiego czujnika? Wsadziłem Ori używkę i problem zniknął