Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 L90E Sedan 93r. Biała Mewa

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Veneson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:33

B4 L90E Sedan 93r. Biała Mewa

Post autor: Veneson » 12 mar 2017, 20:09

Hej, już chwile jestem na tym forum, ale nigdy jeszcze nie zdecydowalem sie założyć tego tematu :D Nadszedł ten czas bo postanowiłem że nie sprzedaje i zaczynam cos przy niej robić żeby poprawic wygląd. Posiadam audi od 2015r. listopada i kupiłem ją w stanie mocno średnim za nieduże pieniądze, mój pierwszy samochód. Stała w szopie i była delikatnie mówiąc zapuszczona. Pierwsze OC mnie zabiło, ale i tak władowałem w nią sporo pieniędzy :D

Audi 80 B4 93r. 2.0E LPG
Jak narazie zrobione:
-Zawieszenie tył amory monroe + nowe springi
-Końcówki drążka SWAG
-Regulator ciśnienia paliwa
-Świece, przewody, kopułka
-filtry rozrząd wiadomo
-Wszystkie uszczelki razem z głowicową
-tuleje tył belka Lemforder
-głośniki pioneer w desce + tymczasowa (już rok :D) zabudowa w drzwiach (to akurat był błąd, ale sie zrobi :D)
-Przegub lewy zew.Ruville
-Radio Sony
-Instalacja gazowa nowa założona w marcu 2016r. w Koszalinie ElpiGaz (Pozdrawiam!)
-Tarcze tył + klocki przód/tył

Jak narazie w planach obniżenie, zderzaki coupe przód tył, jakies felgi lepsze od 15stek które mam, środek (słupki, podsufitka, boczki w czarną alcantare) i skóra do środka.
Sprężyny już zamówione, zdecydowałem sie na Jamexy 60/40, zderzak przód też już w drodze ;)
Mam wydech końcowy Supersprint, trzeba go doprowadzić do porządku i też wleci na auto :)

Do zrobienia czujnik termiczny w chłodnicy bo wentylatory chodza non stop, ręczny który nie odbija i wszystkie tuleje/sworznie/łączniki przód.

Wygląda jak wygląda, czarne ramki w lampach, czarne kierunki i lampy tył lekko pryśnięte na czarno. Panele i lusterka pomalowane w kolor, lakier wymaga polerki.

Życzcie mi szczęścia i cierpliwości co do audi bo zmieniam zdanie codziennie i miała już iść na sprzedaż z 10 razy, ale jednak coś mnie przy niej trzyma.

Teraz zdjęcia aktualne, nie mam zdjęć przed wszystkimi zmianami (w sumie duzo ich nie było)





Obrazek


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Małe zmiany

ObrazekObrazek

-60/40

ObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 30 maja 2017, 16:30 przez Veneson, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 13 mar 2017, 11:49

Nie jest źle odszczurzaj chociaż aż tak ciemne kierunki z przodu jakoś mi nie leżą zawstydzonyy_ powodzenia w ogarnianiu

Veneson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:33

Post autor: Veneson » 19 mar 2017, 16:59

Potrzebuje wiązki halogenów albo chociaż jakiegoś schematu, niedługo wlatuje zderzak od coupe a nie mam fabrycznie halogenów w zderzaku. Pytanie do kogoś kto robił już wiązke sam, czy trzeba do tego jakichs mega umiejętności czy wystarczy lutownica i kilka przewodów i przekaźników? Może ktoś ma taką wiązke na sprzedaż, było by o wiele łatwiej :D

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 20 mar 2017, 22:59

Veneson pisze:Potrzebuje wiązki halogenów albo chociaż jakiegoś schematu, niedługo wlatuje zderzak od coupe a nie mam fabrycznie halogenów w zderzaku. Pytanie do kogoś kto robił już wiązke sam, czy trzeba do tego jakichs mega umiejętności czy wystarczy lutownica i kilka przewodów i przekaźników? Może ktoś ma taką wiązke na sprzedaż, było by o wiele łatwiej :D
Dzwoń do kolegi Arturro997 powinien mieć wiązkę cała,a schematu elektryki w dziale technicznym pewnie znajdziesz okok

Veneson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:33

Post autor: Veneson » 28 mar 2017, 16:21

Zbieram graty, wleciały tuleje na przód lemforder, sworznie moog (niestety brakło siana na lemfy, z tego co czytałem to nie sa takie złe), sprezyny jamex 60/40, amorki przód mts, tył mam świeże monroe, zderzak coupe i halogeny, pomarańczowe kierunki. Niedługo złoże wszytko do kupy jak czas pozwoli i wrzuce fotki, nie moge sie doczekać jak się zmieni :D

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 28 mar 2017, 23:19

Sworznie moog nie są złe mój brat jeździ na takich od dobrych 6 lat czekam na up okok

Veneson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:33

Post autor: Veneson » 17 kwie 2017, 11:19

Tuleje i sworznie wymienione, auto od razu prowadzi sie o niebo lepiej, ale oczywiscie zeby nie bylo zbyt kolorowo to osłona prawego pregubu zew. trzasneła na pół :D nie wiem ile czasu juz tak jezdze ale nic nie stuka ani nie terkocze, jutro zaloze nowa gume. Co ciekawe sworznie i tuleje byly jeszce seryjne, nie zdziwie sie jak przegub tez bedzie mial 25 lat :D

kilka fotek z wymiany gumy na przegubie i amberki przód, autko lekko spolerowane


ObrazekObrazekObrazekObrazek

[ Dodano: 2017-04-17, 11:19 ]
Kolejna przygoda, dość długo jeździłem na uszkodzonym czujniku termicznym wentylatorów, wczoraj w środku nocy wywaliło mi całą wodę z pod korka, auto ani sie nie przegrzało ani nigdy nie kopciło, czy to może być wina termostatu i czy jest to powiązane z tym uszkodzonym czujnikiem?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 kwie 2017, 11:40

Albo czujnik uszkodzony i nie właczyły się przez to wentylatory , ewentualnie termostat mógł zaciąć się i nie otworzył na pełny obieg , a wtedy to nie ma opcji by wentylator wystartował.

Veneson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:33

Post autor: Veneson » 02 gru 2017, 17:01

Chodzi o to ze wentylatory chodza non stop, od razu po włączeniu zapłonu. Wymienie termostat i ten czujnik, 50zł nie majątek a lepiej dmuchac na zimne :D

[ Dodano: 2017-04-20, 22:54 ]
Termostat okazał się ok, na wężu mam dziurke wielkości igły i tam leci płyn jak szalony, czujnik termiczny wymienilem (zamówiłem dwupinowy a mam trzypinową kostkę bez 3 środkowego przewodu, ale po nagięciu pinów działa) nagrałem stuki w silniku ktore w ostatnim czasie nasiliły sie dosc znacznie, niektórzy mówią że to pompa wody, kuzyn tez, oceńcie sami:



[ Dodano: 2017-04-21, 17:59 ]
Wąż wymieniony, walczylem z jedna opaską godzine, oczywiscie po wszystkim zeby nie bylo kolorowo złapałem gume zly_ zly_ zly_ . Wszystko ogarnięte, działa, jeździ, tłucze dalej, nic z tym nie robie, jak coś sie ma wytłuc to niech to zrobi, nie bede na ślepo wymieniał pół samochodu.

[ Dodano: 2017-05-30, 16:01 ]
Wleciały sprężyny -60/40 jamex, i reszta drobnicy jak łączniki stab. i gumy.
Na założenie czeka jeszcze zderzak coupe i nowa uzywana pompa wspomagania.

ObrazekObrazekObrazek

[ Dodano: 2017-07-12, 18:54 ]
Mały apdejt, niestety nadal nie mam czasu na ogarniecie tego zderzaka z coupe, zmiana pracy, przeprowadzka :/ Chcialem wypróbować plasti dipa z K2, mysle ze felgi wyszły całkiem ok, jak za 60zł i ich stan :D Teraz pytanie bo głupio zrobiłem i pryskałem po oponach i nie moge tego niczym zmyc, znacie jakis patent zeby to usunac? moze czernidlem to przejechac? Kolor to carbon

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

[ Dodano: 2017-12-02, 17:01 ]
Troszke mnie nie było ale audi ciągle się zmienia :)
Ostatnio wpadł zderzak coupe + kierunki i przeciwmgłowe
Kopułka i palec beru, kable MM, świece bosch.
Łożyska tył SKF, regulator napięcia byle jaki, narazie ładuje ok. (w starym zostało 2mm szczotek :D)
Nowy aku Centra Plus 50ah 540 z racji ze auto jezdzi tylko 30km dziennie do pracy i czasem do domu 300km

Nie ma aktualnych zdjęc bo stoi na stalówkach i jest brudna.


ObrazekObrazekObrazekObrazek

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 03 gru 2017, 18:34

Wygląda fajnie, tak trzymaj. Co to za żarowki masz ?

Veneson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:33

Post autor: Veneson » 11 gru 2017, 01:05

To postojowki LED zwykle chinczyki 😁

[ Dodano: 2017-12-11, 01:05 ]
I znowu to samo, po wymianie całego układu WN nie było chwilę problemu z tym że rano nie palił na 4 gary. Problem wrócił teraz, muszę go przegazowac żeby przestał się telepać, co to może być? Nigdy go nie paliłem na gazie, może wlać jakiegoś odtykacza do wtrysków?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 gru 2017, 08:33

Veneson pisze:Nigdy go nie paliłem na gazie, może wlać jakiegoś odtykacza do wtrysków?
sprawdź wsio jeszcze raz, czy coś już nie padło.
Jakiej firmy układ wn masz? zapłon poprawnie ustawiony?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Veneson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:33

Post autor: Veneson » 24 gru 2017, 14:42

Zapłon na bank nie jest dobrze ustawiony bo nikt nie potrafi tego zrobić w okolicy bezradny_ . Świece Bosch, kopułka i palec beru, kable słabe bo Magneti Marelli. Ale po wymianie chodził jak złoto, muszę jeszcze zajrzeć do filtra paliwa. Jak przekrece kilka razy zapłon zanim zakręcę i pompa zadziała kilka razy to idzie mu o wiele lepiej i nie muszę go przegazowac.

[ Dodano: 2017-12-24, 14:42 ]
Wina niebieskiego czujnika? Wsadziłem Ori używkę i problem zniknął mysli_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga