Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] 2.3 NG + EFI Nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

[B3 2.3 NG] 2.3 NG + EFI Nie odpala

Post autor: Ariiidek » 08 gru 2017, 09:19

Witam mam problem z odpaleniem samochodu, jest paliwo ,jest iskra ,rozrzad ustawiony , zapłon , sygnał z halla jest , na zimnym silniku mierzona kompresja 1 i 5 cylinder 9bar reszta po 11 bar i czy to może być powód ze nie odpala czy czegoś innego ? Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 gru 2017, 10:56

ale co, założyłeś sobie sam efi i teraz próbujesz ustalić co zrobiłeś źle?

osi29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 24 gru 2014, 08:43
Imię: Daniel
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Lubin

Post autor: osi29 » 08 gru 2017, 12:32

Z ciśnieniem to tez nie ma rewelacji ...ja u siebie w ng mam wszedzie równe w granicach 12,8-12,9

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 gru 2017, 13:00

A masz wgrany jakieś gotowy projekt z mapami? Zobacz czy widac poprawne temperatury z czujników i obroty.

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 08 gru 2017, 15:57

Nie ja tego nie zakładałem kolega z forum to zakładał , chyba przy tym ciśnieniu kompresji powinien odpalić ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 gru 2017, 16:05

Tak powinien zagadać ciśnienie nie ma w tym przypadku znaczenia wkancu efi masz

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 08 gru 2017, 20:15

Na chwile został założony gaz by ominąć układ paliwowy i tez kreci kreci i nic, chyba silnik śmietnik.

Awatar użytkownika
Aleksander_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 10 lis 2015, 21:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Aleksander_PL » 08 gru 2017, 22:52

Spróbuj odpalić z plaka ;)

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 09 gru 2017, 21:01

Nawet plak nie pomógł ani nie kichnął .. juz brak pomysłów co jest nie tak.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 gru 2017, 21:29

Nie masz zalanych świec albo pozamienianych kabli zapłonowych? Próbowałeś odpalać z odłączonym wtryskiem na tym plaku i gazie?

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 09 gru 2017, 22:02

Tam już nie ma mechanicznego wtrysku , kable nowe świece nowe wszytko poustawiane jak być powinno rozrząd , aparat zapłonowy , program wgrany i nie odpala na niczym .

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 gru 2017, 22:19

Ale chodzi czy ten elektroniczny był wyłączony przy tych próbach odpalania z gazu i plaka. Bo jeśli wtrysk zalewa silnik to dodatkowe zalanie plakiem albo gazem tym bardziej nie pomoże.

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 09 gru 2017, 22:37

Tak cały układ paliwowy ominięty

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 11 gru 2017, 15:19

Coś mi tu nie pasuje. Jak nie masz problemu z zapłonem i oda paliwa odcięte. To z taką kompresją bez problemu na plaku złapie.

Awatar użytkownika
Aleksander_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 10 lis 2015, 21:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Aleksander_PL » 12 gru 2017, 20:24

Na 11 barach musi chodzić bez łaski, na plaku to już w ogóle. Sprawdź kolejność przewodów zapłonowych 1 2 4 5 3 oraz kąt wyprzedzenia zapłonu, ustaw silnik w ZZ i palec rozdzielacza ma pokazywać 1 cylinder. Odezwać się musi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga