Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] 2.3 NG + EFI Nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

[B3 2.3 NG] 2.3 NG + EFI Nie odpala

Post autor: Ariiidek » 08 gru 2017, 09:19

Witam mam problem z odpaleniem samochodu, jest paliwo ,jest iskra ,rozrzad ustawiony , zapłon , sygnał z halla jest , na zimnym silniku mierzona kompresja 1 i 5 cylinder 9bar reszta po 11 bar i czy to może być powód ze nie odpala czy czegoś innego ? Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 gru 2017, 10:56

ale co, założyłeś sobie sam efi i teraz próbujesz ustalić co zrobiłeś źle?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

osi29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 223
Rejestracja: 24 gru 2014, 08:43
Imię: Daniel
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Lubin

Post autor: osi29 » 08 gru 2017, 12:32

Z ciśnieniem to tez nie ma rewelacji ...ja u siebie w ng mam wszedzie równe w granicach 12,8-12,9

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 gru 2017, 13:00

A masz wgrany jakieś gotowy projekt z mapami? Zobacz czy widac poprawne temperatury z czujników i obroty.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 08 gru 2017, 15:57

Nie ja tego nie zakładałem kolega z forum to zakładał , chyba przy tym ciśnieniu kompresji powinien odpalić ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 gru 2017, 16:05

Tak powinien zagadać ciśnienie nie ma w tym przypadku znaczenia wkancu efi masz

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 08 gru 2017, 20:15

Na chwile został założony gaz by ominąć układ paliwowy i tez kreci kreci i nic, chyba silnik śmietnik.

Awatar użytkownika
Aleksander_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 10 lis 2015, 21:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Aleksander_PL » 08 gru 2017, 22:52

Spróbuj odpalić z plaka ;)

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 09 gru 2017, 21:01

Nawet plak nie pomógł ani nie kichnął .. juz brak pomysłów co jest nie tak.

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 gru 2017, 21:29

Nie masz zalanych świec albo pozamienianych kabli zapłonowych? Próbowałeś odpalać z odłączonym wtryskiem na tym plaku i gazie?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 09 gru 2017, 22:02

Tam już nie ma mechanicznego wtrysku , kable nowe świece nowe wszytko poustawiane jak być powinno rozrząd , aparat zapłonowy , program wgrany i nie odpala na niczym .

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 gru 2017, 22:19

Ale chodzi czy ten elektroniczny był wyłączony przy tych próbach odpalania z gazu i plaka. Bo jeśli wtrysk zalewa silnik to dodatkowe zalanie plakiem albo gazem tym bardziej nie pomoże.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Ariiidek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2017, 19:33

Post autor: Ariiidek » 09 gru 2017, 22:37

Tak cały układ paliwowy ominięty

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 11 gru 2017, 15:19

Coś mi tu nie pasuje. Jak nie masz problemu z zapłonem i oda paliwa odcięte. To z taką kompresją bez problemu na plaku złapie.
A80Q B3 AEB w eLPiGżi :) powoli się modernizuje.
200SX S13 SR20DET
Sprzedam częsci audi i nie tylko

Awatar użytkownika
Aleksander_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 10 lis 2015, 21:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Aleksander_PL » 12 gru 2017, 20:24

Na 11 barach musi chodzić bez łaski, na plaku to już w ogóle. Sprawdź kolejność przewodów zapłonowych 1 2 4 5 3 oraz kąt wyprzedzenia zapłonu, ustaw silnik w ZZ i palec rozdzielacza ma pokazywać 1 cylinder. Odezwać się musi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga