Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] wypadanie zapłonów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 gru 2017, 10:05

Może palec rozdzielacza zapłonu ma przebicie do wałka napędzającego. Abo pasek ma podobną właściwość co odklejana taśma izolacyjna i pojawiają się na nim iskierki.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 07 gru 2017, 10:53

Przy pasku też były właśnie iskierki czyli kupić inny palec?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 gru 2017, 10:58

Raczej aż w palca iskra by nie doszła aż do rozrządu bo po drodze ma dużo miejsc gdzie mogłaby przeskoczyć. A na pasku pojawiają się iskry od zginania.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 07 gru 2017, 11:03

Czyli jest to normalne?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 gru 2017, 16:36

Iskry i może są ale to nie sa iskry prądowe, jak sam pisałeś czasem jedziesz bez osłony rozrządu pewnie kamyczki powbijały sie w pasek i teraz pasek z kamyczkami niczym papier ścierny ściera metal z kół.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 07 gru 2017, 18:02

Nie no bez przesady nie wierze ze kamyczki mogly by sie powbijac w pasek po 2 dniach jazdy bez oslony i trą tak ze z paska robi sie iskra do obudowy przy alternatorze

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 gru 2017, 21:07

To trzeba było pisać że tam, masz słabą masę miedzy alternatorem a silnikiem, do zdjęcia altek wyszorować dolne mocowanie na glanc jak i uchwyt dolny przy silniku.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 12 gru 2017, 11:45

No widzisz teraz sie rozumiemy w zupełności jutro zastosuje Twoje rady i dam znać jak tam efekty ale coś tym razem czuje że jestem już blisko ^^

[ Dodano: 2017-12-12, 11:45 ]
Nie jest temu winna masa alternatora musze szukac dalej

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 gru 2017, 17:24

a sprawdzałeś czy na głównym od cewki jest ta sama iskra???

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 14 gru 2017, 18:39

tak na głównym z cewki jest taka sama iskra cały czas teraz sprawdzałem i sprawdziłem jeszcze iskrę na każdej świecy po kolei i o dziwo na wszystkich jest mocna a przy przytykaniu samych kabli do masy jest co samo o czym pisałem wcześniej gdy sprawdzałem iskrę

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 gru 2017, 19:06

Może to głupie ale rzuć zdjecie mi pozycji palca kiedy na kole masz "0" tak by palec było widać od góry.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 14 gru 2017, 19:41

rozrząd sprawdzałem ale spoko podeśle jutro fotkę ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 gru 2017, 19:46

I kopułki:)

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 02 sty 2018, 23:08

Obrazek
Koło zamachowe ustawione idealnie na 0 wymieniłem takze siwce na irydowe z Boscha specialne do lpg i na wolnych obrotach jest dużo lepiej i auto sporo lepiej odpala ale nie jest zdrowe jest tylko lepiej

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2018, 23:34

A kto ci to ustawial?? powinien celować w okolice przecięcia chyba że jestem ślepy wyczyścił byś obwódkę aparatu gdzie jest ta kreska. Jak masz kreskę na kole zamachowym to byś pokazał jak wtedy jest ustawiony palec.

Przyspieszenie zapłonu masz podciśnieniowe??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl