[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy
- xRead
- Forum Audi 80
- Posty: 375
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Legnica
Przednie i tylne. DriftZone Legnica
[ Dodano: 2017-09-07, 23:02 ]
No więc panowie tak ... Corteco wytrzymały 2000km i zostały wyrwane, Lemforder 500km temu wsadzony dziś już zaczynają się stuki znów powoli . Tuleje osadzone prawidłowo, sanki dokręcone 35Nm 90' jak bóg przykazał. Po dziurach nie zapieprzam, gdzie tu leży problem ? Kupić tuleje w ASO czy to nie ma sensu ?
[ Dodano: 2017-09-07, 23:02 ]
No więc panowie tak ... Corteco wytrzymały 2000km i zostały wyrwane, Lemforder 500km temu wsadzony dziś już zaczynają się stuki znów powoli . Tuleje osadzone prawidłowo, sanki dokręcone 35Nm 90' jak bóg przykazał. Po dziurach nie zapieprzam, gdzie tu leży problem ? Kupić tuleje w ASO czy to nie ma sensu ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- xRead
- Forum Audi 80
- Posty: 375
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Legnica
A do seryjnego zawieszenia poliuretan na sankach nie zaszkodzi ?
Zastanawiam się nad faktem, ponieważ przednie gumowe tuleje w sklepach w katalogach jako do B4 są bez gumowego kołnierza, dziś podałem fabryczny numer mojej starej tuleji z kołnierzem 857 199 415 B i pokazało, że to do B3. Może problem tkwi w braku gumowego kołnierza ? Gdzieś musi być problem...
Zastanawiam się nad faktem, ponieważ przednie gumowe tuleje w sklepach w katalogach jako do B4 są bez gumowego kołnierza, dziś podałem fabryczny numer mojej starej tuleji z kołnierzem 857 199 415 B i pokazało, że to do B3. Może problem tkwi w braku gumowego kołnierza ? Gdzieś musi być problem...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wątpię...mnie się podobne cuda z "lataniem " kierownicy działy i to już przy małych prędkosciach ...po wymianie całych kół z felgami na zimowe ,wszystko przeszło .Niby nic nie było widac jak sprawdzałem po podniesieniu ale coś jednak nie tak z oponą albo felgą .Takze podmień całe kołabozmek pisze:Koledzy czy wybite tuleje na sankach będą powodem bicia kierownicy? Przy dodaniu gazu mniej bije ale gdy popuszczę to masakra od 80km się zaczyna.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Coś pominąłeś albo źle zrobiłeś, pamiętaj że takie warsztaty geometria wyważanie opon działają na zasadzie zrobię swoje i jest ok działa jak taśmociąg następny, następny nie dochodzą jak jest problem.
Sprawdzanie przegub, półosi, piast koła sam robiłeś czy zlecałeś warsztatowi? Nic nie mówisz o hamulcach nie czujesz czasem przy hamowaniu delikatnego skakania auta?
Mój klijent się męczył z ściąganiem auta co prawda w innym aucie wszystko robił ale wyszło dopiero po 4 latach co jest nie tak przy wymianie. A miał tylko dwie lewe końcówki drążków kierowniczych włożonych oczywiście na geometrii mówili że coś jest nie tak ale przecież prosto powiedzieć że auto po kolizji i mieć problem z głowy a właściciel niech żyje z świadomością że tak już ma być.
Sprawdzanie przegub, półosi, piast koła sam robiłeś czy zlecałeś warsztatowi? Nic nie mówisz o hamulcach nie czujesz czasem przy hamowaniu delikatnego skakania auta?
Mój klijent się męczył z ściąganiem auta co prawda w innym aucie wszystko robił ale wyszło dopiero po 4 latach co jest nie tak przy wymianie. A miał tylko dwie lewe końcówki drążków kierowniczych włożonych oczywiście na geometrii mówili że coś jest nie tak ale przecież prosto powiedzieć że auto po kolizji i mieć problem z głowy a właściciel niech żyje z świadomością że tak już ma być.