Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 23 sie 2017, 16:28

Kolego a napisz czy kupiłeś przednie tuleje lemfordera czy tylko tylne bo przednich nigdzie nie można dostać?
Jeśli są lemfordera to proszę daj namiary na sklep.

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 07 wrz 2017, 23:02

Przednie i tylne. DriftZone Legnica

[ Dodano: 2017-09-07, 23:02 ]
No więc panowie tak ... Corteco wytrzymały 2000km i zostały wyrwane, Lemforder 500km temu wsadzony dziś już zaczynają się stuki znów powoli bezradny_ bezradny_ . Tuleje osadzone prawidłowo, sanki dokręcone 35Nm 90' jak bóg przykazał. Po dziurach nie zapieprzam, gdzie tu leży problem ? Kupić tuleje w ASO czy to nie ma sensu ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 wrz 2017, 07:10


Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 08 wrz 2017, 12:01

A do seryjnego zawieszenia poliuretan na sankach nie zaszkodzi ?

Zastanawiam się nad faktem, ponieważ przednie gumowe tuleje w sklepach w katalogach jako do B4 są bez gumowego kołnierza, dziś podałem fabryczny numer mojej starej tuleji z kołnierzem 857 199 415 B i pokazało, że to do B3. Może problem tkwi w braku gumowego kołnierza ? Gdzieś musi być problem...

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 08 wrz 2017, 12:17

xRead pisze:A do seryjnego zawieszenia poliuretan na sankach nie zaszkodzi ?
zrobią Ci tuleje o twardości tych fabrycznych, niema żadnego problemu

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 08 wrz 2017, 18:06

No więc tak, zajrzałem pod auto dziś tuleje wyglądają ok tylko tyle, że ta przednia od strony kierowcy jakby się lekko wysuneła z gniazda, chyba po to ten kołnierz jest....

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 gru 2017, 19:34

Koledzy czy wybite tuleje na sankach będą powodem bicia kierownicy? Przy dodaniu gazu mniej bije ale gdy popuszczę to masakra od 80km się zaczyna.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 gru 2017, 20:26

bozmek pisze:Koledzy czy wybite tuleje na sankach będą powodem bicia kierownicy? Przy dodaniu gazu mniej bije ale gdy popuszczę to masakra od 80km się zaczyna.
Wątpię...mnie się podobne cuda z "lataniem " kierownicy działy i to już przy małych prędkosciach ...po wymianie całych kół z felgami na zimowe ,wszystko przeszło .Niby nic nie było widac jak sprawdzałem po podniesieniu ale coś jednak nie tak z oponą albo felgą .Takze podmień całe koła

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 gru 2017, 20:42

bozmek, nie. Co najwyżej pływanie auta po drodze.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 gru 2017, 21:10

To Juz nie wiem przeguby wew spr piasty tez koła wyważane nie raz letnie potem zmiana ale to samo teraz zimówki na alu i tez bije. na wahaczach poliuretan siedzi reszta bez luzów na sankach z tyłu dosc chodzą jeszcze to wymienię bo pomysły sie kończą.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2017, 08:23

bozmek, Jakiś cień szansy jest że to te tulejki też mogą jakieś tam wibracje powodować przy jakimś skrajnym ich zużyciu ale jak osobiście takiego czegoś nie miałem i nie widziałem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 gru 2017, 10:00

Ja jeździłem z wybitymi tulejkami sanek jak i wahacza i nigdy luzy nie powodowały drgań kierownicy podczas jazdy jedynie przy hamowaniu i to nie w jednym aucie. Za takie drgania zawsze odpowiedzialny jest układ napędowy albo geometria.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 gru 2017, 10:30

Przegub wew jeden wymieniony miał mały luz zewnętrzne nie stukaja nic ogólnie zawieszenie bez luzow jedynie co na sankach teraz. Geometrię robiłem nic nie pomogło.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 gru 2017, 11:37

Coś pominąłeś albo źle zrobiłeś, pamiętaj że takie warsztaty geometria wyważanie opon działają na zasadzie zrobię swoje i jest ok działa jak taśmociąg następny, następny nie dochodzą jak jest problem.

Sprawdzanie przegub, półosi, piast koła sam robiłeś czy zlecałeś warsztatowi? Nic nie mówisz o hamulcach nie czujesz czasem przy hamowaniu delikatnego skakania auta?

Mój klijent się męczył z ściąganiem auta co prawda w innym aucie wszystko robił ale wyszło dopiero po 4 latach co jest nie tak przy wymianie. A miał tylko dwie lewe końcówki drążków kierowniczych włożonych oczywiście na geometrii mówili że coś jest nie tak ale przecież prosto powiedzieć że auto po kolizji i mieć problem z głowy a właściciel niech żyje z świadomością że tak już ma być.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 gru 2017, 13:20

Wszystko sam robię prócz wywazania przy hamowaniu zero bicia nic nie czuć. Jeszcze zobaczę na gniazdo sworzni czy tam nie ma luzu. No i te sanki zrobię.

[ Dodano: 2017-12-27, 13:20 ]
Wyważanie już wszystkie W okolicy przeszedłem. zly_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl