Muszę zidentyfikować, dlaczego czasem auto mi nie chce odpalić. Doszedłem do tego, że jak się to dzieje (nieregularnie), to vag nie łączy się z kompem na zapłonie, oraz wpływ na fakt nie odpalenia auta ma temperatura, jak jest poniżej zera to nie odpali, jak temperatura wzrośnie, to bez problemu. Zdarzyło się to już dwukrotnie, i za każdym razem pomagał wzrost temperatury.
Poderzenia idą na zimne luty gdzieś, może w przekaźniku którymś, dlatego potrzebowałbym wiedzieć, czy komp dostaje plusa przez jakiś przekaźnik czy tylko bezpośrednio przez bezpiecznik i stacyjkę.
A może macie jeszcze jakieś pomysły ?
[B4 2.0 ABT] Jak jest zasilany komputer ? Przez przekaźnik c
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Immo jest...
pod maską mam: https://audi80.pl/topics92/b4-ng-el ... htm#544148
według tego schematu - pozycje 1 i 7 mam przekaźnik 204, na poz. 9 mam przekaźnik 19, na poz 10 mam 208, na poz, 5 mam przekaźnik 213, a na poz 6 i 11 są po przekaźniku 214.
możliwe, że immo dostał pier...ca ? immo jest chyba fabryczny bo wpięty w wiązkę ładnie oryginalnie.... tyle wiem.
[ Dodano: 2017-12-28, 23:14 ]
ps. to ABT z krokowcem na 6 pin. Auto wg vin z roku "R" czyli 1994
pod maską mam: https://audi80.pl/topics92/b4-ng-el ... htm#544148
według tego schematu - pozycje 1 i 7 mam przekaźnik 204, na poz. 9 mam przekaźnik 19, na poz 10 mam 208, na poz, 5 mam przekaźnik 213, a na poz 6 i 11 są po przekaźniku 214.
możliwe, że immo dostał pier...ca ? immo jest chyba fabryczny bo wpięty w wiązkę ładnie oryginalnie.... tyle wiem.
[ Dodano: 2017-12-28, 23:14 ]
ps. to ABT z krokowcem na 6 pin. Auto wg vin z roku "R" czyli 1994
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, 10:16 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jjak dokładka to tak. Ale to poznasz po kluczyku jak masz kluczyk z pestka w środku a czytnik cewka na stacyjce to znaczy że oryginalny jak osobny kluczyk i osobno pestkę na jakiś osobny czytnik to dokładka i nieoryginalny wtedy jak najbardziej immo dokładne może być powodem..Leo pisze:możliwe, że immo dostał pierdolca ?
Tak sobie jeszcze pomyślałem gdyby był fabryczny i były by problemy z immo bo idzie komunikacja po lini diagnostycznej i vag też by nie łączył, ale podstawowa wada nie mówił byś że nie odpala tylko że "odpala i gaśnie".