Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Jak jest zasilany komputer ? Przez przekaźnik c

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[B4 2.0 ABT] Jak jest zasilany komputer ? Przez przekaźnik c

Post autor: Leo » 28 gru 2017, 12:12

Muszę zidentyfikować, dlaczego czasem auto mi nie chce odpalić. Doszedłem do tego, że jak się to dzieje (nieregularnie), to vag nie łączy się z kompem na zapłonie, oraz wpływ na fakt nie odpalenia auta ma temperatura, jak jest poniżej zera to nie odpali, jak temperatura wzrośnie, to bez problemu. Zdarzyło się to już dwukrotnie, i za każdym razem pomagał wzrost temperatury.
Poderzenia idą na zimne luty gdzieś, może w przekaźniku którymś, dlatego potrzebowałbym wiedzieć, czy komp dostaje plusa przez jakiś przekaźnik czy tylko bezpośrednio przez bezpiecznik i stacyjkę.
A może macie jeszcze jakieś pomysły ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 gru 2017, 18:23

Leo, z tego co pamiętam to nie ma tam żadnego przekaźnika ale mogę się mylić. Ja będę już w domu to mogę zerknąć na schematy. Podaj tylko rok auta?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 gru 2017, 18:49

Jedyny przekaźnik to 208 pompy sondy i wtrysku i 214 jeża. Ale one nie mają nic do niedziałania vag-a. Wiec zostaje tylko stacyjka i dwa bezpieczniki poza skrzynią pod czerwonym deklem. Ewentualnie może masz jakieś odcięcie zapłonu czy coś antykradzieżowego.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 gru 2017, 23:14

Immo jest...
pod maską mam: https://audi80.pl/topics92/b4-ng-el ... htm#544148
według tego schematu - pozycje 1 i 7 mam przekaźnik 204, na poz. 9 mam przekaźnik 19, na poz 10 mam 208, na poz, 5 mam przekaźnik 213, a na poz 6 i 11 są po przekaźniku 214.

możliwe, że immo dostał pier...ca ? immo jest chyba fabryczny bo wpięty w wiązkę ładnie oryginalnie.... tyle wiem.

[ Dodano: 2017-12-28, 23:14 ]
ps. to ABT z krokowcem na 6 pin. Auto wg vin z roku "R" czyli 1994
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, 10:16 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 gru 2017, 07:53

Leo pisze:możliwe, że immo dostał pierdolca ?
Jjak dokładka to tak. Ale to poznasz po kluczyku jak masz kluczyk z pestka w środku a czytnik cewka na stacyjce to znaczy że oryginalny jak osobny kluczyk i osobno pestkę na jakiś osobny czytnik to dokładka i nieoryginalny wtedy jak najbardziej immo dokładne może być powodem..

Tak sobie jeszcze pomyślałem gdyby był fabryczny i były by problemy z immo bo idzie komunikacja po lini diagnostycznej i vag też by nie łączył, ale podstawowa wada nie mówił byś że nie odpala tylko że "odpala i gaśnie".

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl