Witam, wiem że temat pewnie odgrzewany ale wyszukajka już mnie tak zirytowała że postanowiłem założyć własny.
Mianowicie, mam 3 czujniki na króćcu 2 na górze, jeden na dole. Jak wiadomo jest to silnik gaźnikowy, nie mam w nim sterownika a kolory czujników obecnie to jakies dwa białe i na dole zielony. Nie mogłem znaleźć opisu ani też ETKA mi nic nie znalazła więc chciałem zapytać tutaj.
Jak na razie znajdywałem tu tematy z dwoma czujnikami i najczesciej z ECU.
Czego szukam? Mianowicie numerów katalogowych zamienników najlepiej do wszystkich a są tu znawcy którzy pewno wiedzą. Mój VIN to typowy DTR 14 znakowy także za dużo w serwisie się nie dowiem.
Jeśli można to prosiłbym także o schemat instalacji.
Dorzucam zdjęcie obecnych 2 czujników na górze.
Z góry dziękuję.
[ Dodano: 2018-01-09, 22:15 ]
W sumie to dorzuce jak to u mnie całkiem wygląda może ktoś coś poradzi.
[B3 1.8 RU] Czujniki temperatury
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jak orginały to je wyczyść i sprawdz beda napisy,
Jeden jest raczej 049919501E czujnik kontrolki przegrzania silnika 120stC, drugi 035919369C czujnik podgrzewacza kolektora dolotowego 65stC, chyba ze sie trzepłem i którys jest 034906163 układ wzbogacania mieszanki 15stC
Wszytkie to sa tak zwane czujniki "SW" wiec zrob zwarcie miedzy stykami a będziesz wiedział za co odpowiadają.
Jeden jest raczej 049919501E czujnik kontrolki przegrzania silnika 120stC, drugi 035919369C czujnik podgrzewacza kolektora dolotowego 65stC, chyba ze sie trzepłem i którys jest 034906163 układ wzbogacania mieszanki 15stC
Wszytkie to sa tak zwane czujniki "SW" wiec zrob zwarcie miedzy stykami a będziesz wiedział za co odpowiadają.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Po co chcesz zmieniać te czujniki?
Jeden jest na licznik, jeden od podgrzewacza kolektora (jeża) jeden na wskaźnik temperatury a trzeci zawiaduje układem regulującym obroty (patrz załącznik).
Czujniki od jeża i obrotów po prostu działają na zasadzie on-off przy określonej temperaturze. Z tego co widzę to jeden ma się rozłączyć powyżej 65 stopni C a drugi złączyć.
Jeden jest na licznik, jeden od podgrzewacza kolektora (jeża) jeden na wskaźnik temperatury a trzeci zawiaduje układem regulującym obroty (patrz załącznik).
Czujniki od jeża i obrotów po prostu działają na zasadzie on-off przy określonej temperaturze. Z tego co widzę to jeden ma się rozłączyć powyżej 65 stopni C a drugi złączyć.
Złe wskazywania na desce rozdzielczej, jak w opisie tematu.
Czyli w końcu który czujnik kupić do wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej ( numer katalogowy ) i zastąpić go na dołączonym obrazu na numerek 2?
Dziękuję za szybkie informację.
Może od razu zapytam zeby nie smiecic.
Odpalam rano na benzynce ( LPG Lovato ) na ssaniu i bez gazu spadają obroty, odpalając bez ssania również. Czyli któryś czujnik czy zanieczyszczony gaźnik?
Dodam że zmienione swiece, kopułka, palec.
Czyli w końcu który czujnik kupić do wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej ( numer katalogowy ) i zastąpić go na dołączonym obrazu na numerek 2?
Dziękuję za szybkie informację.
Może od razu zapytam zeby nie smiecic.
Odpalam rano na benzynce ( LPG Lovato ) na ssaniu i bez gazu spadają obroty, odpalając bez ssania również. Czyli któryś czujnik czy zanieczyszczony gaźnik?
Dodam że zmienione swiece, kopułka, palec.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2018, 22:51 przez DawidWu, łącznie zmieniany 1 raz.